Şuan ufak bi deprem oldu arkadaşlar..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


haydaravısyon

haydaravısyon

Üye


8km derinlikteymiş yüzeye çok yakın şidedeti fazla degil 2,8
4 ve 4 üstüde depremlerrin yıkıcı etkisi oluyor
 
komando04

komando04

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]geçmiş olsun herkeze ALLAH KORUSUN HEPIMIZI[/SIZE][/COLOR]
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu

- - - Eklendi - - -

http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp

kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu

- - - Eklendi - - -

http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp

kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi

evet adıyamandayim tam dedigin saatte ben de hissettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
23
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2626364
Cevap
0
Görüntüleme
787


Üst Alt