artçı :oke:
haydaravısyon Üye Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız 8km derinlikteymiş yüzeye çok yakın şidedeti fazla degil 2,8 4 ve 4 üstüde depremlerrin yıkıcı etkisi oluyor
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız 8km derinlikteymiş yüzeye çok yakın şidedeti fazla degil 2,8 4 ve 4 üstüde depremlerrin yıkıcı etkisi oluyor
BYFECI Üye Konu Sahibi haydaravısyon' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız 8km derinlikteymiş yüzeye çok yakın şidedeti fazla degil 2,8 4 ve 4 üstüde depremlerrin yıkıcı etkisi oluyor Genişletmek için tıkla ...
haydaravısyon' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız 8km derinlikteymiş yüzeye çok yakın şidedeti fazla degil 2,8 4 ve 4 üstüde depremlerrin yıkıcı etkisi oluyor Genişletmek için tıkla ...
yakup_281 Üye Faciaa01' Alıntı: Karabasan bendede oluyordu eskiden artık olmuyor. Ama bunun konuyla alakası ne Genişletmek için tıkla ... eee deprem
Faciaa01' Alıntı: Karabasan bendede oluyordu eskiden artık olmuyor. Ama bunun konuyla alakası ne Genişletmek için tıkla ... eee deprem
haydaravısyon Üye Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu - - - Eklendi - - - http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi
Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu - - - Eklendi - - - http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi
_RYUK_ Üye haydaravısyon' Alıntı: Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu - - - Eklendi - - - http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi Genişletmek için tıkla ... evet adıyamandayim tam dedigin saatte ben de hissettim
haydaravısyon' Alıntı: Bu gün 12 :22 de deprem hisseden oldumu - - - Eklendi - - - http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp kahraman maraşta 4,7 şiddetinde olmuş burdan hissedildi Genişletmek için tıkla ... evet adıyamandayim tam dedigin saatte ben de hissettim