Şuan kullandığınız telefonlar hakkında...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BrainFree

BrainFree

Üye
    Konu Sahibi
Şuan kullandığınız telefonlar hakkında...
Şimdi herkes elini vicdanına koysun.
Kimler telefonunu vurdulu kırdılı eziyet ederek kullanıyor ortaya çıksın bakalım. Onlara bişey söyleyecem
 


mstf_l

mstf_l

Üye
He ne diyecen
 
BrainFree

BrainFree

Üye
    Konu Sahibi

çok düşük fiyata gider o telefonlar. 2.el 1110 la takas edersiniz artık ;) benim telefonda sadece navi tuşu soyuldu 2 tane de ekranda çizik var o kadar ;) satarken doktordan diye satarım artık:) siz de satmaya çalışın dicektim bide.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Şimdi herkes elini vicdanına koysun.
Kimler telefonunu vurdulu kırdılı eziyet ederek kullanıyor ortaya çıksın bakalım. Onlara bişey söyleyecem

Telefoncuya sattığım telefonu sen mi aldın yoksa!
 
mstf_l

mstf_l

Üye


çok düşük fiyata gider o telefonlar. 2.el 1110 la takas edersiniz artık ;) benim telefonda sadece navi tuşu soyuldu 2 tane de ekranda çizik var o kadar ;) satarken doktordan diye satarım artık:) siz de satmaya çalışın dicektim bide.

Sert kullanmak derken onu mu kastediyorsun sen bende programfalan kurmak diye anladım

Ayrıca iki şey diyeceğim ben bu telefonu satmam zaten bu bir
İkincisi navi tuşu alıcı için önemlidir
 
BrainFree

BrainFree

Üye
    Konu Sahibi


Sert kullanmak derken onu mu kastediyorsun sen bende programfalan kurmak diye anladım

Ayrıca iki şey diyeceğim ben bu telefonu satmam zaten bu bir
İkincisi navi tuşu alıcı için önemlidir

Onun çözümü varmış panpa


----------Eklendi @ 16:15:16 ---------- Yazıldı @ 16:14:18 ----------



Telefoncuya sattığım telefonu sen mi aldın yoksa!

Yoo ne alaka


----------Eklendi @ 16:15:35 ---------- Yazıldı @ 16:15:16 ----------

Hem sen yurtdışında değil misin
 
Symbianist

Symbianist

Üye
ben çok kullanırım ama hor asla. bir de nasıl ki bir sigara içicisi çakmağıyla oynanmasından hoşlaşmaz ben de aynen telefonuma karşı bu hisleri taşıyorum
 
place3461

place3461

Üye
Garantili nokia 5320 satıyorum arkadaşlar alan var mi:)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Ben 5800i yerden yere vuruyorum tas gibi abarti degil
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Ona ben de şaşırıyorum 5800 baya sağlam çıktı galiba.
 
BrainFree

BrainFree

Üye
    Konu Sahibi
ben çok kullanırım ama hor asla. bir de nasıl ki bir sigara içicisi çakmağıyla oynanmasından hoşlaşmaz ben de aynen telefonuma karşı bu hisleri taşıyorum

Ben de aynen öyle. 1 yıl oluyor kameranın üzerindeki paketi daha duruyor(muş). Ben de yeni farkettim nasıl dayanmış o kadar :) arka kapak kılıf vs kullanırım ben de . 1 yıl oldu telefon sadece 2 kez düştü. Telefonun hiç içi açılmadı. Heryeri orijinal. Arka kapakta hiç çizik yok.. Daha sayıyım mı :) telefonu başkasına vermem asla bide bu var.


----------Eklendi @ 21:49:18 ---------- Yazıldı @ 21:48:31 ----------

Ben 5800i yerden yere vuruyorum tas gibi abarti degil

Vur vur o telefonu satarsın :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
ben silikon kılıf kullanıyordum arkadaşlar hor gördü diye çıkarttım
 
mstf_l

mstf_l

Üye
bende çlzik yok yine de ama olsada sorun değil benim için
 

Hasan

Üye
ben telefon çok iyi çekiyor dedim yerden yere attım arada sırada 0 çekiyor neyse buna da şükür:D

Benim telefonda çizikler çok az zaten de görünmezler olsa bile
 
BrainFree

BrainFree

Üye
    Konu Sahibi
ben telefon çok iyi çekiyor dedim yerden yere attım arada sırada 0 çekiyor neyse buna da şükür:D

Benim telefonda çizikler çok az zaten de görünmezler olsa bile

Öbor telefonlarda belli olmuyor bu e63te bi gariplik var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt