He ne diyecen
siz de satmaya çalışın dicektim bide.Şimdi herkes elini vicdanına koysun.
Kimler telefonunu vurdulu kırdılı eziyet ederek kullanıyor ortaya çıksın bakalım. Onlara bişey söyleyecem
çok düşük fiyata gider o telefonlar. 2.el 1110 la takas edersiniz artıkbenim telefonda sadece navi tuşu soyuldu 2 tane de ekranda çizik var o kadar
satarken doktordan diye satarım artık
siz de satmaya çalışın dicektim bide.
Sert kullanmak derken onu mu kastediyorsun sen bende programfalan kurmak diye anladım
Ayrıca iki şey diyeceğim ben bu telefonu satmam zaten bu bir
İkincisi navi tuşu alıcı için önemlidir
Telefoncuya sattığım telefonu sen mi aldın yoksa!
ben çok kullanırım ama hor asla. bir de nasıl ki bir sigara içicisi çakmağıyla oynanmasından hoşlaşmaz ben de aynen telefonuma karşı bu hisleri taşıyorum
arka kapak kılıf vs kullanırım ben de . 1 yıl oldu telefon sadece 2 kez düştü. Telefonun hiç içi açılmadı. Heryeri orijinal. Arka kapakta hiç çizik yok.. Daha sayıyım mı
telefonu başkasına vermem asla bide bu var.Ben 5800i yerden yere vuruyorum tas gibi abarti degil

ben silikon kılıf kullanıyordum arkadaşlar hor gördü diye çıkarttım
bende çlzik yok yine de ama olsada sorun değil benim için
olsun be. Telefonun verimi de önemli.ben telefon çok iyi çekiyor dedim yerden yere attım arada sırada 0 çekiyor neyse buna da şükür
Benim telefonda çizikler çok az zaten de görünmezler olsa bile
