2.Abdulhamit in hayatini okumak istiyorum insallah. Cok merak ettigim bir kisiliktir kendileri. Cunku dusus doneminde az da olsa yukseltis yasatan tek padisahtir. Ve dinine cok baglidir. Onun icin kanuniden sonra tahta gelseydi osmanli su an devam ediyor olirdu deniyor..