Şu sıralar okuduğunuz kitap?

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye
Açlık oyunları nasıl ?
 


rhapsodical

rhapsodical

Üye
Ben genelde Ahmet Ümit'i okuyorum sürükleyici ve polisiye
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben genelde Ahmet Ümit'i okuyorum sürükleyici ve polisiye

Ben genelde Türkiye'nin gündemine ve yakın siyasi tarihine ilişkin kitapları okuyorum son yıllarda.

İlter Ertuğrul - Cumhuriyet Tarihi 85 Yıl / 1923-2008 [Okundu]

Hanefi Avcı - Haliçte Yaşayan Simonlar / Dün Devlet Bugün Cemaat [Okundu]

Ahmet Şık - İmamın Ordusu / Dokunan Yanar [Okundu]

Saygı Öztürk - Okyanus Ötesindeki Vaiz [Okundu]

Nurettin Veren - Kuşatma / ABD'nin Truva Atı Fetullah Gülen Hareketi [Masamda ancak hala başlayamadım]


 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
sefiller
 
minoo

minoo

Üye
Hamlet'i yeni bitirdim.
Şu an (nihayet) Suç ve Ceza.
Sonra da Macbeth
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Enson "Kayıp minareleri" bitirdim Şuan "En kötü Patron" u okuyorum.
 
Akıncı

Akıncı

Üye
İki minare arasındaki aşk'ı okuyoum şuan ondan sonra 2.Abdulhamit
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Zaman Haritası - Felix Palma
 
hikmet366

hikmet366

Üye
ömer seyfettin
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Murat Menteş Korkma Ben Varım
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
şu anda kitap okumuyorum hangi kitaba başlasam bilemedim :D Gençliğim-Tolstoy mu yoksa Bir Psikiyatristin Gizli Defteri mi :bilmm
 
x-scarface

x-scarface

Üye



Tekrar okuyorum.
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Yürüyen Ölüler çizgi roman serisine geçtim. 5. kitaptayım, 7 kitap kaldı. Bugün bitiririm herhalde :D

Karakterler dizidekiyle aynı, senaryo biraz farklı ama.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bir Psikiyatristin Gizli Defteri'ni okuyorum acayip zevkli :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve время
Mert

Mert

Üye
Tolkien'in Silmarillion'unu okuyorum. Arka fona da Blind Guardian'ın Nightfall in Middle-Earth albümünü koydum mu tadından yenmiyor.
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
sefilleri yeniden okuyorum
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Yürüyen Ölüler çizgi roman serisine geçtim. 5. kitaptayım, 7 kitap kaldı. Bugün bitiririm herhalde :D

Karakterler dizidekiyle aynı, senaryo biraz farklı ama.

Nereden aldınız acaba?
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye


İngilizcesi D&R'da var ama turkcesi var mi bu cizgi romani bilmiyorum.

1 tanesi 13.5 lira 15 bölüm var 202 lira ediyor öğrenci adamız gücümüz yetmez :oha2:

2 tane kitabı çıktı onları okudum dizisini izledim gerçekten çok iyi bir eser.İlk önce çizgi romanından dizisi yapıldı sonrada dizide bahsedilmeyen yerler kitaplarında anlatılıyor.
İnternetten okuyacağım artık
:bilmm
 


Üst Alt