mstf_l
Üye
Abdülhamidin Kurtlarla Dansı bitti güzel kitaptı ama çok fazla konu değiştirmiş.Hep farklı konularda araştırma var bir bakıyon Osmanlı vatikanda bi bakıyon Osmanlı japonya'da ama yine de güzel kitap. Elimdeki kitabı bitireyim 2. Sini okuyacağım
---------- Eklendi @ 10:57:00 ---------- Yazıldı @ 10:54:22 ----------
şimdi okuduğum ise arkadaşlara tübitakın hediye ettiği bir kitap. Carl Sagan'ın karanlık bir dünyada bilimin mum ışığı kitabı. İsmi çok uzun
. Daha 26. Sayfadayım o yüzden yorum yapmayacağım.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
---------- Eklendi @ 10:57:00 ---------- Yazıldı @ 10:54:22 ----------
şimdi okuduğum ise arkadaşlara tübitakın hediye ettiği bir kitap. Carl Sagan'ın karanlık bir dünyada bilimin mum ışığı kitabı. İsmi çok uzun
. Daha 26. Sayfadayım o yüzden yorum yapmayacağım.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


