Şu sıralar okuduğunuz kitap?

Sponsorlu Bağlantılar

mstf_l

mstf_l

Üye
Abdülhamidin Kurtlarla Dansı bitti güzel kitaptı ama çok fazla konu değiştirmiş.Hep farklı konularda araştırma var bir bakıyon Osmanlı vatikanda bi bakıyon Osmanlı japonya'da ama yine de güzel kitap. Elimdeki kitabı bitireyim 2. Sini okuyacağım



---------- Eklendi @ 10:57:00 ---------- Yazıldı @ 10:54:22 ----------

şimdi okuduğum ise arkadaşlara tübitakın hediye ettiği bir kitap. Carl Sagan'ın karanlık bir dünyada bilimin mum ışığı kitabı. İsmi çok uzun :) . Daha 26. Sayfadayım o yüzden yorum yapmayacağım.

 


tempestshine

tempestshine

Üye
Catching Fire.20 TL verip kitabını alamadığım için pcden okuyorum :zzz:
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye


Aferin. Bir de iyi bir şeymiş gibi söylüyorsun yahu hayret :)

Kültür seviyemizin neden bu kadar yüksek! olduğu anlaşılıyor

Birde malumdur ki 'Şecaat arz ederken merd-i kıpti sirkatin söyler'
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Kitap okuyun arkadaşlar. Kitap okuma alışkanlığı kazanılan bir harekettir, olan değil.
Ve eminim ki YGS'de "Türkçe paragrafları çok uzundu, çözemedik!" diye yakınan arkadaşların kitap okuma alışkanlıkları yoktu. Bu çok büyük bir kayıp.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Kitap okuyun arkadaşlar. Kitap okuma alışkanlığı kazanılan bir harekettir, olan değil.
Ve eminim ki YGS'de "Türkçe paragrafları çok uzundu, çözemedik!" diye yakınan arkadaşların kitap okuma alışkanlıkları yoktu. Bu çok büyük bir kayıp.

haklısın kesinlikle ben çok okurum ama yine yetiştiremedim :) sorular uzundu ve okuğunu anlamak gerekiyordu okumak şart bunun için ben matematiğim kötü olduğu için fazla oyalandım ondan yetiştiremedim ama kitap okumayan biri olsam yarısını anca yapardım
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Stephen King - Çılgınlığın Ötesi

Başlarda epey sürükleyiciydi.Ortalarda sıkmaya başladı.Tavsiye etmem.
 
minoo

minoo

Üye
Stephen King - Çılgınlığın Ötesi

Başlarda epey sürükleyiciydi.Ortalarda sıkmaya başladı.Tavsiye etmem.

Stephan King'in 2 kitabına başladım. Birisi 'Gece Yarısını Dört Geçe' idi, diğeri de 'O'.
İkisini de yarım bıraktım. Çok sıkıcıydı :s


Tess Gerritsen - Mefisto Klübü.. Serinin Türkçe'ye çevrilen son kitabı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve Mad EagLe
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
NEFS ŞEYTAN DÜNYA
harika ötesi bir dini kaynak.. Kafamda dinle ilgili ne kadar soru işareti varsa bu kitap çoğuna yanıt verdi. Meğerse kendimi ve hayatı hiç tanımıyormuşum. Herkesin okuması ve gerçekleri öğrenmesi lazım
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Stephan King'in 2 kitabına başladım. Birisi 'Gece Yarısını Dört Geçe' idi, diğeri de 'O'.
İkisini de yarım bıraktım. Çok sıkıcıydı :s


Tess Gerritsen - Mefisto Klübü.. Serinin Türkçe'ye çevrilen son kitabı.
hep okumak istediğim bi yazardı hep çok met ettiler bende bi kitabına başladım hiç sarmadı sıkıldım ve bıraktım yanlış hatırlamıyorsam ateş yoluydu sonra başka bi kitabına başladım o da sarmadı soğudum girişi pek iyi yapamıyor bu zat :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
-efşan

-efşan

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve minoo
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Çınaraltı Kitap Sohbetleri - Dursun Gürlek
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
minoo

minoo

Üye
Zülfü Livaneli - Harem
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
aynı zamanda Agatha Christie - 16:50 treni.




aynı anda birden fazla kitap okumak güzel :)
 
minoo

minoo

Üye
Ben aynı anda 3 kitap okuyorum :s

Zülfü Livaneli - Harem
Tess Gerritsen - Mefisto Kulübü
Luke Rhinehart - Zar Adam
 
Türe

Türe

Üye
Şah Sultan
 
x-scarface

x-scarface

Üye
ahmet ümit ᓴ istanbul hatırası.
 
devil1903

devil1903

Üye
Arif DOĞAN - "JİTEM'i Ben Kurdum"
 


Üst Alt