Şu anki sistemim ve önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
    Konu Sahibi
Şu anki sistemim ve önerileriniz
İşlemci: intel e7300 dual core 2.66@ overclock 3.20 ghz
anakart:Asus p5kpl-am usb 2.0
ekran kartı:xfx hd6790 double dispiration 1 gb gddr5 256 bit,pixel shader 5.0,dx11,eyeinfinity vs,vs
ram:kingston kvr6672b 2 gb 667 mhz (overclock 800)
psu:xsilence 650 watt 120 mm cooler fan gamer psu
kasa:snopynin dandik bi kasası açıkcası soğutma yok kasa açık duruyo bi tane fan ver ben onunla manuel soğutuyorum :)
monitör:lg flatron w2242s 22" 1680*1050 5ms
klavye:a4 tech x7 oyuncu klavyesi
mouse:a4 tech ama modelini bilmiyorum fazla özelliği yok


bu sistemi nasıl daha iyi yaparım en fazla 100 liram var yorumlarınızı bekliyorum
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
2 gb kingston kvr667 ram
başka hiç birşeye gerek yok.. :oke:
sistem güzel yeterli
 
futbol123

futbol123

Üye
2 gb kingston kvr667 ram
başka hiç birşeye gerek yok.. :oke:
sistem güzel yeterli
aynen 2gb ram daha gerekli 4gb ram ve win7 64bit ile oyun canavarı olur :) ancak 1066mhz 2tane 2gb lık ram alırsanız performansı baya artacaktır
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4454781]
aynen 2gb ram daha gerekli 4gb ram ve win7 64bit ile oyun canavarı olur :) ancak 1066mhz 2tane 2gb lık ram alırsanız performansı baya artacaktır
[/QUOTE]
baya felan degil :oke:
oyunlar için fark yok denecek kadar az hatta...
bazı video encode veya winrar türü uygulamalarda max yuzde 10 kadar fark oluyor.. genel olarak degişmek için hiç bir neden yok...

haaaa bu arada zaten elinizde 667mhz ramler CL5 1.8volt tur. siz manuel olarak CL6 yapıp voltaj 2.0 veya 2.1 ayarlayarak 1066 mhz yapabilirsinz. :oke: yada voltaj vermeden 1.8 voltta CL7 de 1066 mhz elde edebilrsiniz :)

önemli olan mhz degildir..CL degeri mhz den çok daha önemlidir. ramler CL degerine göre frekans verirler.
mhz pek birşey degiştirmez.............



 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
resımde 667 yok ama bılgı amaclı koydum resmı 667mhz de 46.9 puan say :oke: ne yaptı 1066 ıle arasında yuzde 2 lık ır fark var... Pehhhh cok varmış :aha:

----------Eklendi @ 02:04:09 ---------- Yazıldı @ 01:50:28 ----------

bırde benım 2x2gb cl5 800mhz hyperx ramlerı cl4 667mhz kullanıyorum. Taş gibi :nazar:
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
yani diyosunki mhz değerleri ne kadar düşük olursa olsun cl değerine bakıcaz :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye

baya felan degil :oke:
oyunlar için fark yok denecek kadar az hatta...
bazı video encode veya winrar türü uygulamalarda max yuzde 10 kadar fark oluyor.. genel olarak degişmek için hiç bir neden yok...

haaaa bu arada zaten elinizde 667mhz ramler CL5 1.8volt tur. siz manuel olarak CL6 yapıp voltaj 2.0 veya 2.1 ayarlayarak 1066 mhz yapabilirsinz. :oke: yada voltaj vermeden 1.8 voltta CL7 de 1066 mhz elde edebilrsiniz :)

önemli olan mhz degildir..CL degeri mhz den çok daha önemlidir. ramler CL degerine göre frekans verirler.
mhz pek birşey degiştirmez.............



arada baya bir fark olur hasan ddr2 667mhz nerde 1066mhz 667mhz yarısıdır.Oyunlardada fark edecektir.
Standardın adıBellek SaatiÇevrim ZamanıGiriş/Çıkış Saat SıklığıSaniyede Veri AktarımıModül İsmiEn yüksek veri aktarım oranı
DDR2-400100 MHz10 ns200 MHz400 MilyonPC2-32003200 /s
DDR2-533133 MHz7.5 ns266 MHz533 MilyonPC2-42004266 MB/s
DDR2-667166 MHz6 ns333 MHz667 MilyonPC2-53005333 MB/s
DDR2-800200 MHz5 ns400 MHz800 MilyonPC2-64006400 MB/s
DDR2-1066266 MHz3.75 ns533 MHz1066 MillionPC2-85008533 MB/s

 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ama mesela cl5 1066 daha iyidir. :D

----------Eklendi @ 14:33:05 ---------- Yazıldı @ 14:18:29 ----------

[TR]
[TD="bgcolor: #FFDEAD"]Standardın adı[/TD]
[TD="bgcolor: #FFDEAD"]Bellek Saati[/TD]
[TD="bgcolor: #FFDEAD"]Çevrim Zamanı[/TD]
[TD="bgcolor: #FFDEAD"]Giriş/Çıkış Saat Sıklığı[/TD]
[TD="bgcolor: #FFDEAD"]Saniyede Veri Aktarımı[/TD]
[TD="bgcolor: #99FF99"]Modül İsmi[/TD]
[TD="bgcolor: #99FF99"]En yüksek veri aktarım oranı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DDR2-400[/TD]
[TD]100 MHz[/TD]
[TD]10 ns[/TD]
[TD]200 MHz[/TD]
[TD]400 Milyon[/TD]
[TD]PC2-3200[/TD]
[TD]3200 /s[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DDR2-533[/TD]
[TD]133 MHz[/TD]
[TD]7.5 ns[/TD]
[TD]266 MHz[/TD]
[TD]533 Milyon[/TD]
[TD]PC2-4200[/TD]
[TD]4266 MB/s[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DDR2-667[/TD]
[TD]166 MHz[/TD]
[TD]6 ns[/TD]
[TD]333 MHz[/TD]
[TD]667 Milyon[/TD]
[TD]PC2-5300[/TD]
[TD]5333 MB/s[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DDR2-800[/TD]
[TD]200 MHz[/TD]
[TD]5 ns[/TD]
[TD]400 MHz[/TD]
[TD]800 Milyon[/TD]
[TD]PC2-6400[/TD]
[TD]6400 MB/s[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DDR2-1066[/TD]
[TD]266 MHz[/TD]
[TD]3.75 ns[/TD]
[TD]533 MHz[/TD]
[TD]1066 Million[/TD]
[TD]PC2-8500[/TD]
[TD]8533 MB/s[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/SIZE]
[/COLOR]
berke sen veri aktarım oranına takılıyorsun ama zaten 667mhz bile saniyede 5333 mb aktarım yapıyor...
sen bunun üzerindeki hızı nerden elde edip 677 ile sıkıntıya düşeceksin....
ha saniyede 5 gb olmuş ha 8gb olmuş... sen bu hızlara ulaşamadıktan sonra bir getirisi yok..

unutmaki sistemin performansı en yavaş parçası belirler....
aradaki parçayı istedigin kadar degiştir.. boşa masraf boşa zaman kaybı...




bak buda test... üstelik aynı CL degerinde... CL5 te ....
sen 1066mhz hızını normal olarak CL5 kullanamazsın performans ramidir ve pahalıdır.



CL5 olmasına ragmen günlük işlerin hiçbirinde yüzde5 in üzerinde fark yok :oke:
CL6 oldugunu düşün :aha: aynı degerleri verecektir... :oke:

umarım bir sonuca varırsında daha uğraştırmazsın beni :ehe


----------Eklendi @ 14:34:51 ---------- Yazıldı @ 14:33:05 ----------

haa birde testteki ram 1111 mhz de :oke 1066 dan daha yüksek ama boşuna yüksek :aha
 
futbol123

futbol123

Üye
ama mesela cl5 1066 daha iyidir. :D

----------Eklendi @ 14:33:05 ---------- Yazıldı @ 14:18:29 ----------


berke sen veri aktarım oranına takılıyorsun ama zaten 667mhz bile saniyede 5333 mb aktarım yapıyor...
sen bunun üzerindeki hızı nerden elde edip 677 ile sıkıntıya düşeceksin....
ha saniyede 5 gb olmuş ha 8gb olmuş... sen bu hızlara ulaşamadıktan sonra bir getirisi yok..

unutmaki sistemin performansı en yavaş parçası belirler....
aradaki parçayı istedigin kadar degiştir.. boşa masraf boşa zaman kaybı...




bak buda test... üstelik aynı CL degerinde... CL5 te ....
sen 1066mhz hızını normal olarak CL5 kullanamazsın performans ramidir ve pahalıdır.



CL5 olmasına ragmen günlük işlerin hiçbirinde yüzde5 in üzerinde fark yok :oke:
CL6 oldugunu düşün :aha: aynı degerleri verecektir... :oke:

umarım bir sonuca varırsında daha uğraştırmazsın beni :ehe


----------Eklendi @ 14:34:51 ---------- Yazıldı @ 14:33:05 ----------

haa birde testteki ram 1111 mhz de :oke 1066 dan daha yüksek ama boşuna yüksek :aha
tamam işte hasan 1066mhz ram 8gblık veri aktarımı yapıyor örneğin 8gb lık dosyayı masaustene atıyorsun hangisi daha hızlı veri aktarım yapar 1066mhz tabi.667mhz rame kalırsa bekleeee.
[/FONT]
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4456248]
tamam işte hasan 1066mhz ram 8gblık veri aktarımı yapıyor örneğin 8gb lık dosyayı masaustene atıyorsun hangisi daha hızlı veri aktarım yapar 1066mhz tabi.667mhz rame kalırsa bekleeee.
[/QUOTE]
berke mantığın yanlışşş...
önce mevzuyu düzgün anla bir....

sana diyorumki saniyede 5 gb...... veya 8 gb...

sen nerden saniyede 8 gb okuyacaksınki 667mhz seni sıkıntıya soksun...

şuanki en hızlı ssd bile saniyede 5 gb vermiyor nereye kopyalıyon sen ??????


otur düşün biraz anlarsın ne dediğimi
 
futbol123

futbol123

Üye

berke mantığın yanlışşş...
önce mevzuyu düzgün anla bir....

sana diyorumki saniyede 5 gb...... veya 8 gb...

sen nerden saniyede 8 gb okuyacaksınki 667mhz seni sıkıntıya soksun...

şuanki en hızlı ssd bile saniyede 5 gb vermiyor nereye kopyalıyon sen ??????


otur düşün biraz anlarsın ne dediğimi
Hasan anlamıyormusun :off: o sisteme o ramler gitmez 1066mhz ram alırsa 2 tane performansı baya artacaktır sırf veri depolama performansını düşünme ne dediğimi anladınmı saniye 5gb nasıl kopyalanır ? nediyosun
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
üfff berke boşu boşuna ugraştırma adamı..
5 gb ile 8 gb saniyede veri hızları...
sana diyorumki sen sanıyede 8 gb veri hızına ulaştında 667 ile 5gb kısıtladı seni...saçmalıkkkk
töbe yaaaaa

performans artışıymış... yüzde 3 lük artışa performans diyorsan tamam gitsin alsın 150 liraya töbe yaaa

verdiğim test sitesine bakmadın heralde..
 
futbol123

futbol123

Üye
üfff berke boşu boşuna ugraştırma adamı..
5 gb ile 8 gb saniyede veri hızları...
sana diyorumki sen sanıyede 8 gb veri hızına ulaştında 667 ile 5gb kısıtladı seni...saçmalıkkkk
töbe yaaaaa

performans artışıymış... yüzde 3 lük artışa performans diyorsan tamam gitsin alsın 150 liraya töbe yaaa

verdiğim test sitesine bakmadın heralde..
ikinci el alır zaten 150tl verilmez %3 lük bile olsa performansı artar.Aslında ddr3 lük anakart alsa daha iyi:hmmm ddr3 ramlerin fiyatı ucuz
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bayagı bir güldüm :zuhaha: :zuhaha: :d:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
yüzde 3 e :D:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
nokıa suıte ıle notebooku baglıyorum.. 100mb paket var. :ehe
81 mb kaldı. Sımdı mobıldeyım.


----------Eklendi @ 17:07:43 ---------- Yazıldı @ 17:06:01 ----------

paket babamın telefonda ama orası kotu :aha:
 
futbol123

futbol123

Üye
nokıa suıte ıle notebooku baglıyorum.. 100mb paket var. :ehe
81 mb kaldı. Sımdı mobıldeyım.


----------Eklendi @ 17:07:43 ---------- Yazıldı @ 17:06:01 ----------

paket babamın telefonda ama orası kotu :aha:
100mb biter 1günlük internet :D en az 1gb lık alman lazım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt