hmmm ozaman gereksizlere taşınması için mail atıcam .teşekkürler...şunu soylemek istiyorumm : bu ne gereksız birrrr konuuuuuuuuuuuuuuuu
Dağılın uleeenlayynnn dağılın derdim![]()

Şu an ne söylemek istiyrsanız!!

kim o temizleyelimpislık![]()

o kendını bılıyo esra:9[/QUOT
çok güldüm vallaaa.sabah sabah allahta sizi güldürsün![]()
