[Stuart Howarth] cuteTube v1.00(4) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Stuart Howarth] cuteTube v1.00(4) Symbian^3 Signed
Tam özellikli YouTube istemcisidir. Göz atabilir, arayabilir, oynatabilir, indirebilir ve videoları yükleyebilirsiniz.

NOT: Yükledikten sonra "E:/cutetube" klasörünü elinizle oluşturmanız gerekir.



[video=youtube;wAPugieQOOM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wAPugieQOOM[/video]

cuteTube is a fully featured YouTube client that allows you to browse, search, play, download and upload videos. You can also access and manage your uploads, favourites, playlists and subscriptions.​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪ ve Cane®


Cane®

Cane®

Üye
teşekkurler.denıyorum.
 
etherkes

etherkes

Üye
yüklendi ama acinca siyah ekranda kaliyo...napcaz?
 
distakjo

distakjo

Üye
teşekkürler efenim.

----------Eklendi @ 15:05:38 ---------- Yazıldı @ 14:54:26 ----------

yüklendi ama acinca siyah ekranda kaliyo...napcaz?

aynı sorun bende de oldu. Bi de aşağıdakini deneyelim.
 
etherkes

etherkes

Üye
Şunu deneyin bir de...

denedim, durum ayni...

----------Eklendi @ 15:08:37 ---------- Yazıldı @ 15:06:49 ----------

e:/cutetube u zaten bastan beri(nokia store da yazyodu) ekledim olmuyor...
 
distakjo

distakjo

Üye
bende de durum aynı. 2. verdiğin linkle denememe rağmen açılmadı. e:/cutetube dosyasını da açtım..
 
Cane®

Cane®

Üye
yeni yazma fırsatım olduda bende sıkıntısız calısıyo

hersey normal ama video indirirken hata verıyo sureklı ve mp3 olarak ındırme secenegını goremedım
 
etherkes

etherkes

Üye
yeni yazma fırsatım olduda bende sıkıntısız calısıyo

hersey normal ama video indirirken hata verıyo sureklı ve mp3 olarak ındırme secenegını goremedım

nasi yaptin? Hangi telefon, hangi firmware i kullanyosun?
 
Cane®

Cane®

Üye
nasi yaptin? Hangi telefon, hangi firmware i kullanyosun?

normal yukledım. klasoru olusturdum programı yukledım. tıkladım gırdı. indirmede sorun yasamıstım oda duzeldı suan sadece mp3 olarak ındırmeyı cozemedım hala.

n8 hasan abinin(realceday) bellesini kullanıyorum
 
etherkes

etherkes

Üye
acaba sadece belle de mi calsyo? bende orjinal anna var...
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
sagolun
 
benighted

benighted

Üye
orjinal anna sürüm 25.07 sıkıntısız çalışıyor ve çok da güzel bi arayüz var gayet kullanışlı :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation

akibet2

Üye
bende yükledim ama bendede siyah ekranda kaldı .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt