Steve Nash İkinci Kez Mvp

Sponsorlu Bağlantılar

impavidus

impavidus

Üye
    Konu Sahibi
Steve Nash İkinci Kez Mvp
Phoenix Suns'ın başarılı oyuncusu Steve Nash üst üste ikinci kez NBA'in en değerli oyuncusu seçildi. Amerika ve Kanada'daki 125 yazar ve yayıncının oyları ile seçilen MVP ödülünde 57 ilk tur oylarını alan ve toplamda 924 puana ulaşan Nash ödülün ikinci defa sahibi oldu. Ödül aldığı için çok mutlu olduğu söyleyen oyuncuyu LeBron James 688 oy, Dirk Nowitzki 544 oy ve Kobe Bryant 483 oy ile izledi.
 


Shadowman07

Shadowman07

Üye
hayırlı olsun başarılarının devamını dileriz...
 
gknky

gknky

Üye
tebrik ediyorum
 
G_Unit

G_Unit

Üye
bravo
 

DuNKeR

Üye
ayrıca bu yılki başarısıyla 2 kez mvp olan magic johnsonun tattını aldı ve üst üste 2 defa mvp olarak ilke imza attı artık ne başaracak ki adam
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
steve nashin mvp seçilmesi enteresan geld bana
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
bak arakadaşım bu adam nba da bu adam nbA'de simdi oynayan en iyi guard.iverson'dan daha hızlı ve onun kadar skorer ayrıca bence jason kidd'den daha iyi oyun okuyor , baron davis'den daha yere saglam basıyor bunlar mvp seçilmesi için zaten gerekli yetenekler
 
impavidus

impavidus

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 12 2006, 04&#58;15 PM) [post=333057]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bak arakadaşım bu adam nba da bu adam nbA&#39;de simdi oynayan en iyi guard.iverson&#39;dan daha hızlı ve onun kadar skorer ayrıca bence jason kidd&#39;den daha iyi oyun okuyor , baron davis&#39;den daha yere saglam basıyor bunlar mvp seçilmesi için zaten gerekli yetenekler
[/b][/quote]
Aynen katılıyorum Bence de şu an için NBA&#39;de oynayan en iyi guard Steve Nash
 
denizhanxx

denizhanxx

Üye
ama arkadaşlar,,nash in bu ödülü 2. kez almasıyla yanyana geldiği isimlere bakınca onlardan çok daha basit bir oyuncu olduğunu görebiliriz
 
impavidus

impavidus

Üye
    Konu Sahibi
Mvp ödülü Nba&#39;de oynayan oyuncular içinden en sükselilerine verilseydi bu ödülü alan LeBron,Kobe,Wade gibi isimlerden biri olabilirdi Çünkü bu tip oyuncuları izlemek seyirciye daha çok seyir zevki veriyor Ancak bu oyuncuların olağanüstü fiziksel yetenekleri sayesinde onlara bu En Değerli Oyuncu ödülü verilemez bence Mvp,oyunun her alanında katkı yapan;sadece kendine oynayan değil takım arkadaşlarını da oynatan bir oyuncu olmalı Steve Nash de bu özelliklere fazlasıyla sahip bir oyuncu O yüzden üstüste 2. sene almış olsa da ben yine hakettiğini düşünüyorum...
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
yukarıdakıne virgul diye devam ediyorum ve eger mvp&#39;yi seyirci secseydi eminim isim yapmıs oyunculardan biri olurdu ama mvp gözetleyici gazeteciler vb. tarafından seciliyor bu isi tarafsiz olarak izleyen kisilerden onun icin secim dogruydu
 

DuNKeR

Üye
söleyin bana nasıl bir oyuncu nba daki normal skorerlere ard arda 2 sezon + playoff kariyer rekoru kırdırabilir - marion ile birlikte oynayıp ta nasıl bu kadar sayı atabilir - diaw gibi geçn bir oyuncuyu nasıl bu kadar hızlı bi şekilde nba oyununa alıştırabilir.
ayrıca steve nash siyahi değil:D
 

Benzer Konular

Amaru Shady
Cevap
0
Görüntüleme
509
Amaru Shady
Amaru Shady
Cevap
0
Görüntüleme
494
Amaru Shady
SHS
Cevap
1
Görüntüleme
486
Amaru Shady
viktoreznov
Cevap
3
Görüntüleme
540
DiaBLoS
JaNbErG
Cevap
6
Görüntüleme
919
India


Üst Alt