Steve Nash menajer oldu!

Sponsorlu Bağlantılar

Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
Steve Nash menajer oldu!
[h=2]Phoenix Suns forması giyen Steve Nash, Kanada Milli Basketbol Takımı’nın genel menajerlik görevine getirildi. Kariyeri boyunca hiç şampiyonluk yaşayamayan Nash, yeni sezonda hangi takımının formasını giyeceği sorularını ise yanıtsız bıraktı.[/h]


NBA takımlarından Phoenix Suns'ın formasını giyen Steve Nash, Kanada Milli Basketbol Takımı’nın genel menajerlik görevine getirildi.Steve nash, Kanada basketbol tarihinin en büyük oyuncusu... Kariyeri boyunca hiç şampiyonluk yaşayamayan Nash, bununla birlikte, 2 kez en değerli oyuncu ödülüne layık görülmüştü.
Yaşının ilerlemesiyle milli takıma veda eden Nash, bundan böyle bambaşka bir görevde hizmetlerine devam edecek. Zira Kanada Basketbol Federasyonu, Steve Nash'in, milli takımın genel menajerlik görevine getirildiğini açıkladı.
Nash, yeni görevinde amacının, düzenli olarak olimpiyat oyunlarına katılan ve madalya savaşı veren bir takım yaratmak olduğunu söyledi.
Kanada'yı parlak bir geleceğin beklediği öngörüsünde bulunan Nash, bu yıl NBA'e adım atan Tristan Thompson ve Cory Josehp gibi oyuncuların, takımın temelini oluşturacağını dile getirdi. Nash'e göre, henüz lisede oynayan 17 yaşındaki Andrew Wiggins de, yakın gelecekte milli takımın yeni yüzü olacak.
Phoenix Suns ile sözleşmesi sona eren Nash, yeni sezonda hangi NBA takımının formasını giyeceği sorularını ise yanıtsız bıraktı.Nash'in, şampiyonluk şansı bulunan bir takıma transfer olarak, parlak kariyerini bir NBA şampiyonluğu ile noktalamak istediği söyleniyor.
 

Benzer Konular

Who_knoxer
Cevap
0
Görüntüleme
350
Who_knoxer
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
558
DiaBLoS
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
517
DiaBLoS


Üst Alt