[Startup] Anim&Sounds to E 3.0 final By metroman777

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
[Startup] Anim&Sounds to E 3.0 final By metroman777
Açılış Kapanış animasyonu Telefonu restart Degil de Normal güç Düğmesinden Kapatıp Açmanız Gerekir. :)


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Açıklama: Uyumlu 9.4, S^3 (Anna, Belle, FP1, FP2).
Açıklama: mesafede Sergey_n73:
Моdifikasyon dosya yazar metroman777.
Dosya taşımanıza olanak verir ses etkinleştirmek ve devre dışı bırakmak, hem de ekran koruyucu açma / kapatma (kalem) ve devre dışı bırakmak için disk Yani Dosyaları, sesler ve ekran koruyucu lazım uzandı yolda
İsimler için onlara aşağıdaki gibi olmalıdır:

Ses açma - başlangıç.mp3
Ses kapatma - shutdown.mp3
Animasyon açma - startup.gif
Animasyon kapatma - shutdown.gif


Benim değişiklikler:
-şimdi S^1 ve S^3 içinde aynı dosya
-değiştirildi klasör depolama dosyaları E/mods E/others/mods (için değil, karmakarışık ve çok захламленный hafıza kartının kök)
-değişti ses açma/kapama kadın sesi merhaba/hoşça kal sırasıyla
-şimdi seçebilirsiniz sesi yüklediğinizde
Yüklediğinizde, unutmayın çıkarmak gereksiz kutusu (sadece kendi sürümünü indir ve istenilen ses), bir onay işareti olmalıdır бытьТОЛЬКОодна.
İçin işlerin yapmak için yapmanız gereken birkaç çoğul (emin olmak için).
Eğer bir sorun olacak, o dosyayı silin 101F8763.cre yolda C:/private/10202be9/presists/ ve презагрузитесь yine bir kaç kez.
Doludur die onu ya bir işaret, ya da yüklemek için kilidi akıllı.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Jan


Jan

Jan

Üye
Tşk ler isa keşke yeni bir Cwf toplasa arkadaşlar böyle açılış olsa yaa eskileri hiç güzel değil..
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Tşk ler isa keşke yeni bir Cwf toplasa arkadaşlar böyle açılış olsa yaa eskileri hiç güzel değil..
cfw hazırlayan arkadaşlar başka sistemlere geçti ve bazıları da hayat şartları nedeni ile forumda değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Günah olmasa derdim kanka '' Lanet olsun bu hayata :D '' Ama napalım şükürler olsun :D
Bide ben hala yüzbaşı olarak kaldım :D bunların beğeni ile mi alakası var konu açma ile mi ? nasıl rütbe alıyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Hasand.

Hasand.

Üye
tesekkürler
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Kapanırken de çalıyormuş ya bu gece öldüm korkudan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt