Startech Land Rover Freelander 2 [2o1o]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Startech Land Rover Freelander 2 [2o1o]












 
Tepkiler: anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Land Rover Freelander sevdigim bir araç yalnız iç konsol biraz daha yumuşak çizgiler olsa daha güzel olurdu, odun gibi duruyor.Direksiyon simidine baksanıza sanki 96 model amerikan jipleri gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...