MSN Messenger ßi ßaksan ne kayßedersin (:

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
ßi ßaksan ne kayßedersin (:
Dua et kızsın diyen çocuğa niye erkek olduğun için pişmanmısın diyesim var

Bırakın Bi kız İçin İsminiz KaLmasın Ayyaş Yıldız Tilbem Ne Demiş ' Bir Sevgili Uğruna Yanma Arkadaş

Eski Sevgilimi Gördüm Sokakta Dedi ki ; Ben hala Eskisi Gibiyim ..Dedim ki ; Kusura Bakmada Ben Eskici Değilim


Yetenek Sizsiniz'e gitmelisin bence sevgili;1 kalbe 2 insanı nasıl sığdırdığını göster de 3 evet le yollasınlar seni

Erkek milletine susuzluktan öldüm bir bardak su ver desen kalkmaz , halı saha maçı var de kıta değiştirir

refleksim oldun sen. kimi düşünüyorsun? -onu! kimi bekliyorsun? -onu! kimi özlüyorsun? -onu! geç geldin, nerde kaldın? -onu lan onu!"

Anne,bαbα öğütlerinden bıkmışken ben, Bir de sevgili nαsihαtı eklenir, hαyαtın yüzsüzlüğüne kαrşı; ''Kendine iyi bαk..''

Bir dönem boyunca sınıftaki çalışkan kesimin suratına bakmayıp sınav öncesi birden kanka olan genç..Oscar senin!

Sana kavuşmak falan istemiyorum, merak etme. Yolda bir dilenci görsem para vermiyorum... Allah sevdiğine kavuştursun der diye.

Dediler ki; "yaşından çok daha olgunsun" Evet, dedim. Çünkü hep büyüklük bende kaldı..

Kalbimle gurur duyuyorum. çalındı, kırıldı, yandı kandırıldı ama gene de çalışıyo koçum benim

Kız dediğin İstanbul gibi fethi zor fatihi tek olacak'ta sen neden Kudüs gibisin be adam. Gelen giden üstünden geçmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: cicci27, Gattarr ve Reşwan


Gattarr

Gattarr

Üye
çok güzeş olmıs devamıda gelsin severım böyle seylerı saol usta eline saglık
 
  • Beğen
Tepkiler: _Diazem_
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: _Diazem_
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
ben tesekkür ederm saoLn :)
 
Kral 63

Kral 63

Üye
Güzel bir konu teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: _Diazem_
cicci27

cicci27

Üye
Çok iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: _Diazem_
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
çOK tskler devamı qelicek :ehe
 

pelın_

Dua et kızsın diyen çocuğa niye erkek olduğun için pişmanmısın diyesim var
super elıne saglık
 
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
saoL cnm tsk ederm :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

_Diazem_
  • Kilitli
Cevap
2
Görüntüleme
3K
_Diazem_
karizma_007_07
Cevap
0
Görüntüleme
414K
karizma_007_07
pr0
  • Kilitli
MSN Messenger son moda msn nickleri
Cevap
3
Görüntüleme
2K
pr0
doganxx
Cevap
1
Görüntüleme
5K
Feel It


Üst Alt