Rave Üye kardes foruma baktım ama tele nasıl java atacas hangi javayı atacas dıye bulamadım benım tel moto. l7. bıraz kurcaladım forumları eger yanlıs java atarsak telı formatlamak gerekıyormus galiba?eger bu konuda bilgin varsa yardımcı olursan sevınırım..
kardes foruma baktım ama tele nasıl java atacas hangi javayı atacas dıye bulamadım benım tel moto. l7. bıraz kurcaladım forumları eger yanlıs java atarsak telı formatlamak gerekıyormus galiba?eger bu konuda bilgin varsa yardımcı olursan sevınırım..
kaan6720 Üye arkadaşlar nasıl kullanabilirim bu temayı rar olarak kaydediyor açmıyo jar yapıyorum yine açmıyo --------------- Ekleme --------------- tfeghh
arkadaşlar nasıl kullanabilirim bu temayı rar olarak kaydediyor açmıyo jar yapıyorum yine açmıyo --------------- Ekleme --------------- tfeghh
er86 Üye arkadaşlar bu temayı nasıl yüklücez?herhangi birşey yapmamız gerekiyo mu telefona atmak dışında?