Spider Man 3 Teması

ali1314

Üye
cok teskur ederiz

--------------- Ekleme ---------------

saol kardes
 

Rave

Üye
kardes foruma baktım ama tele nasıl java atacas hangi javayı atacas dıye bulamadım benım tel moto. l7. bıraz kurcaladım forumları eger yanlıs java atarsak telı formatlamak gerekıyormus galiba?eger bu konuda bilgin varsa yardımcı olursan sevınırım..
 

alllper

Üye
slm arkadaslar bende motorola l9 var yükleyecek oyun bulamadım
 
e398 oyunları l9 için uyumludur. onlarıda heryerde bulabilirsin.
 

kaan6720

Üye
arkadaşlar nasıl kullanabilirim bu temayı rar olarak kaydediyor açmıyo jar yapıyorum yine açmıyo

--------------- Ekleme ---------------

tfeghh
 

nefes...

Üye
arkadaslar temayı atıyorum ama acmıyo yardımcı olursanız sevınırımm... saygılar
 

er86

Üye
arkadaşlar bu temayı nasıl yüklücez?herhangi birşey yapmamız gerekiyo mu telefona atmak dışında?