SPB Mobile Shell HTC Sense Edition for Symbian^3 (Unsigned)

Sponsorlu Bağlantılar

tuzluca76

tuzluca76

Üye
    Konu Sahibi
SPB Mobile Shell HTC Sense Edition for Symbian^3 (Unsigned)

SPB Mobile Shell HTC Sense Edition for Symbian^3 (Unsigned)





Finally Transparented Sense Edition Skin For SPB SHELL UI
That's So COOL! Grin Grin
NO more....just SEE!

* Working Sense Bar,

* 8 Cool Wallpapers Added,
Blue Cubes/HTC Desire/HTC HERO/House on Dream/Light green/Nice Elf/HTC Sense /black_blue

*HTC Sense Analog Clock

* Some And Great Digital Clocks

* Some Types Of Weather Widgets And Many Cool Icons (You See On The Screenshot)

Note:
- Before Install Plzz Uninstall Your Spb Shell From Your Phone
- Install on Memory Card and load the settings from the settings file provided




Download:

from MediaFIRE
 
  • Beğen
Tepkiler: dust61, Reşwan ve ChavRash


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
aras248

aras248

Üye
nasıl kuracağımızı açıklarmısın??
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
    Konu Sahibi
direk icibdrn cikan sis dosyasini kurun ve kurdukdan sonra spb nib ayarlarindan klasorun icindeki .set dosyasini gosterin ve ayarlari yuklesin. Programi calistiranlar varda bende anna kurulu oldugu icin uyumsuzluklar oluyor .s
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
teşekkürler
 
mercek54

mercek54

Üye
elimde yeni satın alınmış bir adet android spb shell 3d bulunmaktadır benim telefonum symbian olduğundan yanlışlıkla aldım ilgilenen arkadaş mail atabilirler [email protected]
 
ThebLue16

ThebLue16

Üye
android bölümüne yaz istersen daha iyi olur
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Emeğine sağlık teşekkürler
 
Node

Node

Üye
teşekkürler
 

tarik61

Üye
ben ındirme linki göremiyorum telden girıyorum N8 teşekkur ederim

----------Eklendi @ 21:31:50 ---------- Yazıldı @ 21:24:26 ----------

ya güzel linki buldum ama sertifika hatası veriyor ne yapmam gerek?
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
    Konu Sahibi
Sertifikalandırman veya Telini Hacklemen Gerek. ;)
 

MaximRom

Üye
bunun signedi yok mu ya :(
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef.
 

ademey

Üye
thank you
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
    Konu Sahibi
;) .
 
-omer-

-omer-

Üye
iyi güzel hosta yan yatrdgnda bozuluyo ya :/
 
BL@DE02

BL@DE02

Üye
ya bu setting i ayarlamayı biraz daha açık yazsan ayarları nerden tanıtıcam ????
 

e_smile

Üye
anna versiyonu vede signed olanı ne zaman çıkar bilgisi olan ?
 

loveboycan

Üye
Sertifika hatsı veriyor
 


Üst Alt