SoundHound v3.01(1) S60v5/S^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

erquin

erquin

Üye
    Konu Sahibi
SoundHound v3.01(1) S60v5/S^3 Signed


SoundHound Şarkı Bulma Uygulaması S60v5/S^3 Signed

Özellikle bi yerde duyduğunuz ve hoşunuza giden şarkının adını ve kimin söylediğini internetten buluyor siz sadece şarkının bir kısmını proğrama dinletin gerisi ona kalmış
Shazam uygulaması şimdilik S^3 ü desteklemiyor.
SoundHound Shazam benzeri bir uygulama ve gün geçtikçe database ine yeni şarkılar ekleniyor ayrıca şarkı yada şarkıcı da arayabiliyorsunuz şarkı sözlerine bakabiliyorsunuz albüm ve sanatçı bilgilerine bakabiliyorsunuz şarkıyı 30 sn dinleme olanağı da sunuyor her N8 e lazım :)


uygulama S60v5 cihazlara da uyumludur


iyi eğlenceler

Teşekkür Et butonuna basmayı unutmayalım arkadaşlar
İNDİRME LİNKİ:SoundHound S60v5/S^3.zip
 
  • Beğen
Tepkiler: 10TMHCY, recco., barbar0s ve 30 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
dwarwendwarfy

dwarwendwarfy

Üye
Güzel bi paylaşım. Teşekkürler.
 
RdvanA.

RdvanA.

Üye
eyw. kardeşş
 
EK039

EK039

Üye
Teshekkurler
 
ardentanarchy

ardentanarchy

Üye
Çok güzel bir program.
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
eline emeğine sağlık
 

loverblue

Üye
arkadaslar oviye girip n8 e göre shazam aradıgınızda cıkıyo ben yukledim ve sorunsuz kullanmaktym :) haberiniz olsun
 

muratcan1905

Üye
görevini tam olarak anlamadım limewire tarzı bulduğu şarkıyı indiriyor mu yoksa sadece bir kısmını bize dinletiyor tamamı için ücret ödeyip satın mı almamız gerekiyor şarkıyı ?
 
adsasdsd

adsasdsd

Üye
teşekkürler
 

cobaltman

Üye
en iyisi soundhound....
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Teşekkürler.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler
 

sehzade10

Üye
harika bir program işe yarıyoda genelde turkçe pek bulmuyo ama yabancı şarkıkarı hemen yakalıyo remix leri bile hem şarkı sözlerini video kliplerini bulmanıda saglıyo paylaşan arkadasın emegine saglık...
 
matanist

matanist

Üye
The network seems slow uyarısı vermeye başladı. Artık bulmuyor. Daha sonra da connection problems hatası verdi. Eskiden güzel güzel buluyordu. Bulamadığına da bulamadım diyordu ama şimdi bağlantı hatası vermeye başladı. Acaba artık server a bağlanmıyor mu yoksa bende mi bir sıkıntı var. Versiyon v3.1.1a. Telefon c7 (anna filan yüklü değil şu an orijinal). Turkcell 3g kullanıyorum (wireless kullansam da değişmiyor)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk:
 
redline2525

redline2525

Üye
teşekkürler
 
yare1815

yare1815

Üye
:tşk:
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
teşekkürler..
 

chorionmusap

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]N73 olur mu[/SIZE][/COLOR]
 


Üst Alt