Sorunsuz Galaxy Ace

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sorunsuz Galaxy Ace
i9000 Galaxy S
i9001 Galaxy S Plus
i9003 Galaxy SL tarzı Android yazılımlı yüksek model telefonlar ile üzerini nakit tamamlayacağım telefonlar ile takasa açıktır. Düşük model telefon almak için değil yüksek model telefon almak için telefonumu satıyorum lütfen ona göre mesaj gönderin




* ALINDIĞI GÜNDEN BERİ ARKASINDA KILIF, EKRANINDA EKRAN KORUYUCU JİLETİNLE KULLANILMIŞTIR!


* HİÇBİR YERİNDE ÇİZİK,SOYULMA,YIPRANMA YOKTUR!

* ORJİNALDİR, TÜRKİYE(TR) KAYITLIDIR.

* ÜZERİNDE HERHANGİ BİR OPERATÖRÜN LOGOSU YOKTUR!

* KUTULUDUR
ürün fiyatı 400tldir..

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-takasa-acik-sifir-gibi-galaxy-ace-105134653/detay/


Kozmetik Durum 10/9 dur.

GENPA Garantisi 1 sene bulunmakta olup. Faturasını bulamamaktayım. Samsung dan alınma Sevk irsaliyesi ve Kutusu bulunmaktadır.
* ÇİZİKLERDEN VE DARBELERDEN KORUMA AMACIYLA BEYAZ KAPAKLI KILIF ALINMIŞTIR ODA GÖNDERİLECEKTİR BENDEN HEDİYE!

* NAKİT/HAVALE/ELDEN/PTT KAPIDA ÖDEMELİ KARGO(KARGO DAHİL TÜM MASRAFLAR SİZE AİTTİR!) OLARAK DA SATILIR, GET DE AÇILIR.

DİPNOT: İMEİ KLONLAMA VB. DURUMLARDAN DOLAYI KESİNLİKLE ÜRÜN İADESİ KABUL EDİLMEMEKTEDİR...!!!! Kİ ZATEN ÜRÜNÜME SONUNA KADAR KEFİLİM VE GÜVENİYORUM MEMNUN KALACAKSINIZ...!

AKLINIZA TAKILAN TÜM SORULARI SORABİLİRSİNİZ....
 
Cok yuksek fiyat bide 5830i modelide degil
 

Mcsilifke

Kapalı Hesap
5830 daha iyi 5830 i ye gore
 
İlan süresi dolmuş olup, satılmamıştır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...