Mesaj bölümünde ki entegre Facebook son zamanlarda çok güzel çalışıyor onu kullanıyorum bende. Ama uygulama dahi Microsoft tarafından geliştiriliyorken ve Ms entegre sohbet geliştirmişken birde ayrı face sohbet için uğraş vermez diye tahmin ediyorum.