benim bu dvd oynatıcının auxlarından birine uydu bağlı. uydunun kırmızı beyaz ses çıkışını dvd oynatıcının kırmızı beyaz ses girişine bağladım. örneğin mtv yi açınca centerdan konuşma sesi, L ve R den müzik ve konuşma ama konuşma arka planda. müzik sesi daha yüksek. arka L ve R den sadece müzik sesi geliyor.
şimdi bu durumda; sadece L ve R olarak stereo ses vermesi gerekirken pro logic ses veriyor.* senin demen auxdan sadece iki kanal ses taşınabilir. ancak pro logic ses alabiliyorum auxdan. iki kalbo dahi olsa dvd oynatıcının yeteneği sonucu bu sesleri ayırıp doğru kolonlara göndermesi gibi birşey olamaz mı? tabi burada aktarılan sesde 5.1 desteği olduğunu varsayalım. 5.1 destekli ama iki kalbo ile auxdan aktarıyoruz. umarım aklımdakini tam açıklayabilmişimdir.
*(yanlış bilmiyorsam yukarıda bahsettiğim ses düzeni pro logic oluyor)
teşekkür ederim vaktini ayırdığın için..