[Soru]Bu PC Ne kadar eder ?

    Konu Sahibi
[Soru]Bu PC Ne kadar eder ?
arkadaşlar eski masaüstü pc'mi satmak istiyorum ne kadar eder bilmiyorum ortalama bir fiyat verin ona göre gittigidiyor'dan satacağım

2GB DDR Ram(X2 Ram)
160+80 GB HDD
CD Rom + DVD Rom
İntel Pentium 4 2.40 GHZ
GPU yok
Anakartın Markası Gigabyte ama modelini unuttum
birde ses kartının aux çıkışında temassızlık var ve öndeki reset tuşu çalışmıyor sizce ne kadara satabilirim ?
kasada eziklikler var biraz oto kaportacı'ya getirirseniz bir el atarlar
Beko LCD Monitör var A4 Tech Klavye ve Fare Paketi var TP-Link 150Mbit Alıcı var A4 Tech Kamera var v.s v.s 100 TL falan eder mi ?


- - - Eklendi - - -

birde orj win xp pro var makinede
 

OPC

Üye
100 tl eder herhalde ofise alınsa iş görür sıkıntısız yani
 
100 den fazla eder.. ben gecen 2gb ddr p4.3.0ghz 1MB asusp5gl-mx anakartı işlemci fanı dahil 120 tl ye sattım.
 
    Konu Sahibi
100 den fazla eder.. ben gecen 2gb ddr p4.3.0ghz 1MB asusp5gl-mx anakartı işlemci fanı dahil 120 tl ye sattım.

işlemci fanı dahil

anladım,peki kargosu ne kadar tutar max acaba koli ile göndereceğim ?


- - - Eklendi - - -

100 tl eder herhalde ofise alınsa iş görür sıkıntısız yani

yani sıradan o parçaların verebileceği performansı veriyor zarten hani gidip bir oyun falan oynayamazsın ama
 
    Konu Sahibi
peki kargosu ne kadar eder ?
 
    Konu Sahibi
Herşeyiyle max 200tl

peki abi 2.el pc alan yerler biliyor musun yoksa Gittigidiyor'a falan ilak koyacağım da PS3'ü mesela khalkedon diye bir yere satmıştım adamların eline kargo geçtiğinde bana paramı havale yapmıştılar
 
Bizzat Ben Bu işlerin İçindeyim Senden O kasayı 150 ye Alırım sağını solunu toplar 20 liralık masraf yapar herşeyiyle birlikte 400 Tl ' ye Satarım Bilgisayarcıya satarsan Böyle Eş dost ise satacağın kişi 300 TL ver Gönder Lcd ekran Diyosun Sadece o 100 Tl
 
    Konu Sahibi

istersen satayım sana abi ne yaptın o pc'nin neresi 300-400 TL edecek yahu dahili GPU'su bile yok ama doğru ülkemizde sazan çok

LCD ekran dediğim öyle abartmayın yani ekranında ufakken CS 1.5 atarken AWP ile zoomsuz milleti vurabilmek için ekranın tam ortasına CD kalemiyle koyduğum bir * gibi işaret var ve çıkmıyor daha sonra adaptörü orijinal değil orijinali taşınırken kayboldu yenisini almak zorunda kaldım oda 40TL idi zaten

monitörün internette resmi yok ama belki bilirsin diye modelini yazayım sana : Beko bg-17L

daha sonra GPU'su olmadığından oyun oynayamıyorsun şu anda fakat FX5500 gibi bir gpu alınca 30-40 TL'ye san andreas falan oynatıyor eskiden FX5500 vardı o bozuldu çıkarmak zorunda kaldım
 

Bu pc yi mümkün degil 400e satamazsın. Pc den anlayan adam 200 liraradan bir kuruş fazla vermez
Kime satiyon sen 100liraya lcd.
Sıfır led monitörler 170 ten başlıyor
 
Tepkiler: avcitalip
    Konu Sahibi


Bu pc yi mümkün degil 400e satamazsın. Pc den anlayan adam 200 liraradan bir kuruş fazla vermez
Kime satiyon sen 100liraya lcd.
Sıfır led monitörler 170 ten başlıyor

bence monitör taş çatlasın 50 TL eder en fazla yani oda