Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sonyericsson W950...
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RockFord Fosgate
Üye
SE bole gıderse nokıadan beter olacak soylıyım!!!!
ChavRash
Emekli Yönetici
Telefonuna kamera koymadı diye bir telefon şirketi kötü mü olur?
RockFord Fosgate
Üye
hayır teller guzel ama hep bırsey eksık kalıyor muhabbetı!!!
Gokhan43
Üye
Hep değil.!!
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
2 özellik ekle w810 olsun tıpkı nokianın yaptığı gibi..
gio
Üye
tabii nokia arada sürpriz yapıp n80 gibi herşey tam olan caihazlarda yapıyor!!
süper alet yok yok
VoLo
Üye
N80 için sölediğiniz doru ama bu w950'de süper olmuş.karizma 10 numara.kamera tamam eksik ama.zaten kimse telefonla aman profesyonel foto çekiyim de demiyo bence.en azından ben kullanmıyorum nerdeyse
Vassili
Üye
kamera yokki??bence en iyisi W900i
ozzzy
Üye
yuh be kamera yok bende n70e rakip geldi diodum
profescobar
Üye
Kamera olsa güzel cihaz ama kamerasız pek bir anlam ifade etmiyor.
İş adamlarına göre ideal denebilir.
DoKuZuNCuKaPI
Üye
Kamera yok diye kötü de demek olmaz diğer özellikleri süper. Sonuçta alan bilerek alacak kimisine göre kötü kimisine göre iyi ancak beğenen alır misal ben
zoom
Üye
şu telefona kamera koyulmaz mı be
koysalar şöyle bir 2 MP likten güzel olurdu eminim daha çok satardı