Haber Sony'den iPhone 6'ya Gönderme

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Sony'den iPhone 6'ya Gönderme
Apple'ın yeni cihazları iPhone 6 ve 6 Plus son zamanlarda bükülme haberleri ile gündeme gelmişti. Sony ise Twitter hesabından iPhone 6'ya gönderme yaptı.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


iPhone 6' da yaşanan bükülme sorununa cevap niteliğinde bir görsel paylaşan Sony, "Biz fabrikada büküyoruz" dedi. Xperia Z3 ailesinin yıl sonuna kadar ülkemizde satışa sunulması bekleniyor.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: B.A.R.O.N, Nextman ve Invoke

MaxipmaN

Üye
sen bi arayüzü değiştir sony
 
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Mayk29

heathrow

Üye
Kimsenin elinde Sony görmüyorum.
 
Tepkiler: Mayk29

Serhan

Üye
Standart Xperia Z3 e göre 5 kat daha büyük yazısını görünce yarıldım
 
Tepkiler: MaxipmaN

Sucrofe

Üye
Sony sen kimsin abi ya? Satsan neyse de satmıyorsun abi, gönderme falan yapma. Boş işler bunlar.
 
bi nokia gönderme yapmadı ha
 

Hasand.

Üye
Amacım polemik yaratmak degil. Sony'nin yaygın olmadığını vurgulamak. Sony Xperia SP kullandım hic memnun kalmadım.
Galsay s4 kullandım daha once s3 ve daha iphone 4 64gb kullandım hıc mı memnun kalmadım Z1 kullanıyorum telefon gercek guzel bana gore
 

Hasand.

Üye
S3 kullanmışsın memnun kalmamışsın gidiyorsun S4 alıyorsun
S3 kullandım ama memnun kalmadım s4 gectım ılk cıktıgı zaman aldım 1 yıl kullandım Galsy ben cok sans verdıgım ama hıc degerlendıremedı...
 

wlknmys

Üye
okadar diyosunuzda almanyada samsung kadar sony var nerdeyse türkiyede bilmiyorum ama burda çok satılıyor
 
Tepkiler: TeknoÖmer

heathrow

Üye
Ben espriyi anlayamadım burada
 
Tepkiler: TeknoÖmer ve mehsevim

oznkrts

Üye
O önce kendi z1 lerine garantiden geri gelen cihazlarına baksın
 

Sucrofe

Üye
''Yapamıyor'' demiyorum, satamıyorken böyle gönderme yapması kendini küçük düşürmekten başka bir şey değil.
 
Tepkiler: mehsevim