0MG90
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bende var Z1 iphone 6 ya hıc hıc para vermemKimsenin elinde Sony görmüyorum.
Amacım polemik yaratmak degil. Sony'nin yaygın olmadığını vurgulamak. Sony Xperia SP kullandım hic memnun kalmadım.Bende var Z1 iphone 6 ya hıc hıc para vermem
Galsay s4 kullandım daha once s3 ve daha iphone 4 64gb kullandım hıc mı memnun kalmadım Z1 kullanıyorum telefon gercek guzel bana goreAmacım polemik yaratmak degil. Sony'nin yaygın olmadığını vurgulamak. Sony Xperia SP kullandım hic memnun kalmadım.
S3 kullanmışsın memnun kalmamışsın gidiyorsun S4 alıyorsunGalsay s4 kullandım daha once s3 ve daha iphone 4 64gb kullandım hıc mı memnun kalmadım Z1 kullanıyorum telefon gercek guzel bana gore
küçük yazıyorStandart Xperia Z3 e göre 5 kat daha büyük yazısını görünce yarıldım
S3 kullandım ama memnun kalmadım s4 gectım ılk cıktıgı zaman aldım 1 yıl kullandım Galsy ben cok sans verdıgım ama hıc degerlendıremedı...S3 kullanmışsın memnun kalmamışsın gidiyorsun S4 alıyorsun
küçük yazıyorbüyükmüş lan .d
küçük yazıyorbüyükmüş lan .d
Kaliteli üreticilerden biri. Sen merak etme kaliteden anlayanlara satıyor.Sony sen kimsin abi ya? Satsan neyse de satmıyorsun abi, gönderme falan yapma. Boş işler bunlar.
Kaliteli üreticilerden biri. Sen merak etme kaliteden anlayanlara satıyor.
Yapma be. Gerçek mi diyorsun? Bir sen anlıyorsun değil mi bu işten? Teknoloji işim ve hobim benim. Asıl sen avunmaya devam et.Buda bir avunma şeklidir evet
O konuda haklısın. Göndermeleri bende sevmiyorum. Herkes işine bakmalı.''Yapamıyor'' demiyorum, satamıyorken böyle gönderme yapması kendini küçük düşürmekten başka bir şey değil.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?