Sony Xperia Z’nin sürpriz özelliği

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z’nin sürpriz özelliği



Akıllı cep telefonu pazarında gittikçe daha iddialı bir hal almayı başaran Japonya kökenli Sony firması, Tüketici Elektroniği Fuarı kapsamında tanıttığı yeni nesil akıllı cep telefonu Xperia Z’nin tanıtımını gerçekleştirdi.

Bu akıllı cep telefonunda ilk defa bir Stamina Modu’nu kullanacak olan Sony, bu güç yönetimi fonksiyonu ile birlikte şarj sürenizin çok daha uzun sürelerce idare etmesini sağlayacaklar.

Kullanıcılar bu modu aktif hale getirdiğinde ekran kapalıyken yani pasif durumdayken akıllı cep telefonunun birçok yazılımsal ve donanımsal özelliği deaktif hale getirilerek, cihazın 4 kata kadar daha uzun süre çalışması sağlanacak.

Sony Xperia Z’nin teknik özellikleri:
• 5 inç genişliğindeki HD çözünürlüklü HD Reality Display dokunmatik ekran,
• 13 Megapiksel çözünürlüğündeki Exmor RS görüntü işlemcili Fast Capture kamera,
• Dünyanın ilk HDR video çekim özelliği,
• 1.5 GHz frekans hızında çalışan dört çekirdekli Snapdragon S4 işlemcisi,
• 2 GB kapasitesindeki RAM bellek,
• Batarya STAMINA modu ile en 4 kat daha uzun bekleme süresi,
• NFC ile tek tuşa dokunarak fotoğraf, şarkı, video ve dosya paylaşabilme,
• LTE, 4G ve 3G gibi popüler bağlantı seçenekleri,

Sony Xperia Z’nin sürpriz özelliği
 


PriZm

PriZm

Üye
Harika bu telefon ya.
 
lordufuk

lordufuk

Üye
Bu zaten bilinen bir şeydi ki? ama yinede :tşk:
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
anladığım kadarıyla işlemci hızıyla oynacak :thumbup:
 
Heroata

Heroata

Üye
Superrrr bende olsa. O telefon... ayvayi yedi :p
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Cok iyi telefon:dondum:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:aha: :oha: of beee süper bişey yaaa :( gerçekten harika yani :eller: + Haber için :tşk:
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
bu telefon güzel fiyatı uygun olursa kesin alırım :) haber için :tşk:
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
xperia z baya iddalı.. ama hakkını vereyim telefon güzel
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bakalım çıkaın görcez başarısını :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye
çok iyi bir telefon..yalnız ilk hdr video çekme özelliği demiş o ne oluyor? :hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
çok iyi bir telefon..yalnız ilk hdr video çekme özelliği demiş o ne oluyor? :hmmm

O başlı başına tam bir olay.

bu videodaki renkleri,aydınlatmaları,karartlamaları hepsini yapabilirsin.

[video=youtube;fjtGenTSfX8]http://www.youtube.com/watch?v=fjtGenTSfX8[/video]
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ekran boyutu büyüdükçe tasarım kötüleşiyor. Daha fazla büyümemeli.
Bir de yazılım. Acaba nasıl olacak telefon :hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
Ekran boyutu büyüdükçe tasarım kötüleşiyor. Daha fazla büyümemeli.
Bir de yazılım. Acaba nasıl olacak telefon :hmmm

Valla donanımı dehşet görünüyor :) Türkiye'ye geldiğinde fiyat uçuk olmazsa kesinlikle alırım bunu :)
 
aleranol

aleranol

Üye
O değil bende engelleme tasarruf falan var. Hepsi açıkken gece % 1 bile güç tüketimi yok 8 saatte % 1 ucu ucuna gidiyor. Bence süsleyip pusleyip ueniden satıyorlar.
Ayrıca genel olarak cidden çok iyi. :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: bayram yazıcı
codblackops2

codblackops2

Üye


O başlı başına tam bir olay.

bu videodaki renkleri,aydınlatmaları,karartlamaları hepsini yapabilirsin.

[video=youtube;fjtGenTSfX8]http://www.youtube.com/watch?v=fjtGenTSfX8[/video]

Vay be :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt