Muhammet DEDE
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hayırli olsun gule gule kullan kardeşim ben olsam m8 alırdımCok gec kaldim siparis vermek icin acikcasi malum ogrencilik :-) tam sony ile kafayi bozmus birisi olarak en son direk nakit olarak dun gece 1950 tl ye aldim hepsiburadadan cok inceledim note 3 olsun s5 htc one m8 lg3 iphone 5s acik ara onde bi model saniyorum.. siz olsaniz ne alirdiniz, isabetli bir secim yapmismiyim dersiniz ? :-)
Video konusunda kesinlikle Z2 bir numara. Fotoğraf konusunda 1020 bence. Ama o cihazda özellikle kamera odaklı üretilmiş genel donanım çok düşük. Sadece kamera değil tüm özellikler iyi olsun diyen biri Z2 yi tercih edecektir. Ben 1020 yi 5 ay kullandım. 4 ayda 1520 kullandım. Kameraları gayet başarılı fakat Z2 Video konusunda 1080 HD 60 Fps ve 4K özelliği ile çok ön plana çıkıyor.An itibariyle tek kafama takılan nokta kamera.Sony o kadar ödüllü G Lens dedi,Bionz işlemci,Steadyshot,exmor rs falan övdü de övdü acaba övdüğü kadar varmı yani şu an cidden en iyi kamera z2 demi?
Video konusunda kesinlikle Z2 bir numara. Fotoğraf konusunda 1020 bence. Ama o cihazda özellikle kamera odaklı üretilmiş genel donanım çok düşük. Sadece kamera değil tüm özellikler iyi olsun diyen biri Z2 yi tercih edecektir. Ben 1020 yi 5 ay kullandım. 4 ayda 1520 kullandım. Kameraları gayet başarılı fakat Z2 Video konusunda 1080 HD 60 Fps ve 4K özelliği ile çok ön plana çıkıyor.
G3 ile kafa kafaya kapışır ama ben Z2 yi tercih ettim. Yağmur yağdığında güzelim lazer odağı şase yapmasın :PBundan onceki telefonum xperia neo v 5mp idi inanin 2mp gibi cekiyordu cok berbatti o yuzden guvenim sarsilmisti biraz ama hani tutkudur ya o hesap.. fotograf olayinda sunu merak ediyorum 1020 tabi daha iyidir fakat htc one m8,lg g3,iphone 5s,galaxy s5 ten iyimidir videodan zira fotograf kalitesi ?
1020 ye eyvallah lakin android degil, z2 ye en iyi kamerali android telefon diyebilirmiyiz?
1080 HD panel var.Cozunurlugu nasıl telefonun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?