Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SONY XPERIA P vs HTC DESİRE X ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
SONY XPERIA P vs HTC DESİRE X ?
Arkadaşlar haftasonu telefon alacağım ve ikisi arasında kaldım az önce sizce hangisidir ? Kafamda hep hep HTC var ama sonyde çok şık duruyor sizce performans ve hız açısından hangisi ?
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar haftasonu telefon alacağım ve ikisi arasında kaldım az önce sizce hangisidir ? Kafamda hep hep HTC var ama sonyde çok şık duruyor sizce performans ve hız açısından hangisi ?
Kerim.
Üye
xperia p
enterneoll
Üye
bence htc desire x ama s3 mini'ye göz atmanı tavsiye ederim
OPC
Üye
Htc'de iyi güzel fakat hd video çekmemesi yeterli bence elemek için
Xperia P'yi bende çok ciddi düşünüyordum fakat acelem olmadıgı için 2013 cihazları gelince olacak indirimleri bekmeye karar verdim
Bu durumda Xperia P
Fiyat aralığı nedir yoksa git One X al derim
- - - Eklendi - - -
Ama desire X goruntusu çok şık benim telefon.
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
hız acısından sızce hangısı dokunmatık hassaslıgı ve en onemlı kısılestırme ozellıklerı mesela arayuz ayarlamada xperıa p cok karısık fılan denılıyor ?
enterneoll
Üye
900-1000 tl civarı telefonlar
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
aynen fıyat aralıgı ama sankı htc daha sık kullanıslı duruyor ve daha dolgun
hız acısından sızce hangısı dokunmatık hassaslıgı ve en onemlı kısılestırme ozellıklerı mesela arayuz ayarlamada xperıa p cok karısık fılan denılıyor ?
Fazla bilgim yok o konuda fakat Desire X batarya olarak önde daha uzun dayanır. Ama genel anlamda Xperia P daha iyi bir cihaz. S3 mini-Desire X-Xperia P arasında bence en iyisi Xperia P tabi karar sizin ama
3mremr3
Üye
Htc de bazı yerlerde yazılım hatası veriyor. Söylim. ara yüzü htc güzel. Ses olarak da iyi htc. Ama hız bakımda htc iyi olmaya bilir.
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
Xperia P ekranı ınce uzun mu yoksa HTC gıbı genıslemesıne mi ?
- - - Eklendi - - -
Yorumun ıcın tesekkurler Ikısını elıme alınca karar verecem sanırım
O bakımdan desire x al desire X i geç oyun uygulama sorununda yok ben kullanıyorum beyaz rengi çok güzel
adam john
Üye
xperia p kullanıcısıyım gayet şık telefon arkadaşlarım bile o nasıl bi telefon çok şık dediler ilk gördüklerinde ve hata bir kaçı sony modeline yöneldi..performans olarakta gayet iyi..
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
suan cok kararsızım ama arayuzlerı nasıl acaba ?
Kerim.
Üye
ya ne desire x'i.xperia p daha iyi.gpu'lari bilmiyosunuz heralde
ekinisa01
Üye
Konu Sahibi
Arkadaslar o konuları bıraz acıklarsanız ıyı olacak.Cunku malesef suan symbian kullanıyorum ve o konularda fazla bılgım yok. Mesela dokunmatik algılamasının hızlı olması ve ıntetnette hızlı dolasma neye bağlı
arda588
Üye
Xperia P kesinlikle. Bende S3 Mini ve Xperia P arasında kalmıştım ve şimdi Xperia P almaya karar verdim..
Mehmet13570
Üye
arkadaşlar nokia c7 kullanıyorum son sürümü bir türlü indiremedim lütfen yardım ayrıntılı bir şekilde söyleyin
cyber518
Üye
Tabiki xperia p. Desire X in gpu düşük. S3 mini desen ekranı kötü, zaten xperia p de jelly bean alcak, xperia p ye jelly bean gelince uçar telefon