Sony Xperia P Fabrika Ayar Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

eroxxx

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia P Fabrika Ayar Sorunu
Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Telefonum son zamanlarda çok yavaşladı ve artık şarjı 5 6 saat gider olmuştu ki bende fabrika ayarlarına dönmek istedim ve onayladım telefonum yaklaşık yarım saattir başlangıç animasyonunu gösteriyor ancak açılmıyor, şarj aletini taktığımdada kırmızı bildirim ışığı yanmıyor. Power ve Ses Açma tuşuna basılı tutarak resetlemeyi denedim ancak yine animasyon da kalıyor. Sony PC Companion'da fayda sağlamadı telefonu görmüyor.

Sizce ne yapabilirim ?

Not: Telefon rootludur ancak Farklı rom kurulmamış, BL açılmamıştır.


Edit: Şu anda Sony PC Companion dan kapalı iken onarmayı başlattım, sonucu bildiririm teşekkürler.
 
Son düzenleme:


Üst Alt