Sony Xperia Arc S 'ciler İçeri Yardım !!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ugurmaxi

ugurmaxi

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Arc S 'ciler İçeri Yardım !!!!!
Arkadaşlar dün oyunlarda(gta 3 vs) kasıyor diye xperia arc s'i android 2.3.4 çevirdim ama ama gta 3 android 4.0.4 teki kasmasada yine araba sürerken kasıyor youtube da arc s gta 3 sorunsuz oynuyolardı nasıl oluyo bu iş teşekkürler??
 


yumyjikk2

Üye
custom rom la olabilir
 
ugurmaxi

ugurmaxi

Üye
    Konu Sahibi
nasıl bi custom rom la anlatabilirmisin
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Bırak Gta 3 ü Vice City oynuyorum Arc S ile, küçücük bir kasma yok. İndirdiğin oyunun apk sı da sorunlu olabilir farklı apk lar dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt