Sony XPERI s mi ? Galaxy Note mi ? ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony XPERI s mi ? Galaxy Note mi ? ...
Evet arkadaşlar. sizce hangısı daha ıyıdır .

Sony XPERIa s mi ? Galaxy Note mi ? ...
 
ben XPERIA S alırdım. Gayet güzel, illa note olacaksa onun yerine SII alırım
 
    Konu Sahibi
Karsılastırırsak hangısı ıyıdır yanı?
 

enaa_881

Üye
kardes xperia s de note da guzel alet ama biraz kulvalari farkli sanki malum note yari telefon yari tablet bi chaz eger cok fotograf cekiyosan xperia s ama interneti falan cok killaniyosan note derim bence ucuncu biseceneginde galaxy s3 olmali nese simdiden hayirli olsun
 
    Konu Sahibi
xperıa s cok ısınıyor dıye soylentıler var . orada takıntı yaptım .
 

Türe

Üye
Ben olsam xperia s alirdim
 
xperia s e para bile vermem. sana önerim s2. note kullanıyorum boyutu birazcık büyük taşımada sorun olabiliyor
 

furkey

Üye
xperia s e para bile vermem. sana önerim s2. note kullanıyorum boyutu birazcık büyük taşımada sorun olabiliyor

Paramla rezil olacam illa ki diyorsun yani?

Bu arada bence xperia s kardeşim. Note u gördüm. Telefon olarak kullanılamaz o.
 
Tepkiler: hotlock

enaa_881

Üye
kardes telefon olarak kullanilmaz diyosunda note satis rakamini soylememe gerek yoktur heralde
su anda piyasadaki akilli telefonlarin cogundan daha fazla satmis bi telefondan bahsediyoruz
ha buyuklugunu kabul ediyorum o da sadece kullanacak kisiye baglidir
bunu soylememin amaci note al demek degil yanlis da anlasilmasin ben zaten ilk yorumumda arkadasa ne almasi gerektigini soyledim

- - - Eklendi - - -

s2 icinde soyleyeceklerim cikmasindan 1 sene gecmesine ragmen hala piyasadaki en iyi telefonlardan o yuzden parasiyla rezil olmaz korkma
 
gorilla glass ı, super amoled ekranı, ekran çözünürlüğünü , batarya gitme süresini ve genişletilebilir hafızayı kafaya takmıyorsan xperia s al
 
Tepkiler: BarcinSurmeli
Galaxy Note Telefon olmaktan çıkmış bir cihaz benim gözümde yarı tablet bence S2 almalısın Xperia S te sorun olduğu söyleniyor
 
Note hakkında sorunu olan bir çok kişi duydum, xperia s tavsiye ederim.
 

furkey

Üye
gorilla glass ı, super amoled ekranı, ekran çözünürlüğünü , batarya gitme süresini ve genişletilebilir hafızayı kafaya takmıyorsan xperia s al

Xperia s de gorilla glassa yakın güçlendirilmiş mineral camdan yapilma. Ekran konusunda bahsettiğimiz marka sony sonuçta o konuda super AMOLED ekran hafiften yalan olur. Ekran çözünürlüğü galaxy note la aynı. Büyüklüğü daha küçük oldugundan dolayi ppi si de daha fazla. Genişletilmiş hafıza çok da gerekli değil bence 16 gb miydi 32 gb miydi neydi.. Gayet yeterli bence. Tabii kişiden kişiye değişir ama hafıza kartlarının class 10 olmadığı sürece telefon yavaşlar.
 

klongs

Üye
xperia s alırsan ekran çizilmesi ekran yanması ölü pixel yaşama riskin var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...