Sony WALKMAN Mp4 Aldım

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Sony WALKMAN Mp4 Aldım
Beyler geçen gün teknosadan 200 den 169 tl ye inen Sony Walkman Mp4 aldım iyimidir ?
36 Saat pil süreli olan indirimle 169 , 30 saati 189 idi ben daha ucuz ve daha iyisini aldım
Siyah :
 

0MG90

Üye
Güzele benziyo kaç gb?
 

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Güzele benziyo kaç gb?
4 ve 8 gb lik versiyonları var bulsam 8 liğini alacaktım ama mis gibi tertemiz 4 gb yeri var aldığımda. Müzik ,video , fotoğraf vs. bayağı yetiyor artıyor bile...
 

Oğuzhan

Üye
Güzel... Güle güle kullan.
 
Tepkiler: Serhan

avast

Üye
Bende bunu alacaktim sonra 50 liraya bi arkadastan sifir shuffle aldim o yuzden sony almadim ama guzel cihaz
 

0MG90

Üye
Shuffle almayın zaten onun yerine Nano veya Touch alın
Güle güle kullan
 
Tepkiler: Serhan

Murat Alper

Moderator
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
 

hospiti

Üye
sony yani iyidir tabiki
 
8 gb müzik için yeter de ama sd kart girişi Sony lerde olsa daha da iyi olur .
 
Tepkiler: Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
İpod T6 çıkamadı