Sony ve radyasyon.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony ve radyasyon.
Arkadaşlar Sony' nin telefonları fazla radyasyon saçıyormuş doğru mu?
 
En yükseklerden biri de neo v
 
    Konu Sahibi
peki bu sadece Sony için mi geçerli yoksa tüm akıllı telefonlar da mı öyle.En az zarar veren marka hangisi?
 

Xelord

Üye
Googleda sar değerleri diye aratabilirsin.
 
Sony de sadece Xperia U fazla yüksek, normalin altında olan modelleri de var Arc S gibi
 
    Konu Sahibi
Xperia Arc S:0,66 yani 0,660 aslında, sıfırı bilerek yazmıyorlar.Şimdi bu değer normal mi yüksek mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...