güzel temalar saol Eyvallah :oke:
mask_alone1 Üye inş kelepir dusurmusundur hayırlısı nokıa kullanmaktansa en kotu sony erıcsson kullanırım daha eyi (kışısel dusunce)
inş kelepir dusurmusundur hayırlısı nokıa kullanmaktansa en kotu sony erıcsson kullanırım daha eyi (kışısel dusunce)