Sony Ericssonda Çift Hoparlörlü Telefon Varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

dallaspage

dallaspage

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericssonda Çift Hoparlörlü Telefon Varmı?
Sony Ericssonda Çift Hoparlörlü Telefon Varmı?
 


Master_Evil

Master_Evil

Üye
3 hoparlörlü bile olması lazım
 
ycg35

ycg35

Üye
3 hoparlör anca şöyle olur 2 tane mp3 çalar vs ses için biride konuşmak için (karşıdan gelen ses)
 
hackerby17

hackerby17

Üye
w900 ü biliorum arkadasın tel di Çift Hopörlör ama n73 kadar ses iyi değil ^^
 
arslan_arcelik

arslan_arcelik

Üye
w900 war da w810i de qüzel akrabada war...
 

barf

Üye
W910'un da çift hoparlörü olması lazım o da olmassa Nokia 6233 veya Samsung E398 çok fazla ses çıkartan telefonlardır.
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
w910 da çift hoparlör olduğunu biliyorum
 
zelihanur

zelihanur

Üye
evet var ben 2 gün önce aldım sony ericson w995 !harika sesi var süper bişey bana göre.850 tl ye aldım.haberin olsun!
 

jeff hardy

Üye
sony ericcsonların cuğu cift hoparlör ya da cıft hoparlör gücünde sesi en cok cıkan marka
 
sedces

sedces

Üye
W550i
W900i
F305
W395
W595
W995
T700


benim bildiklerim Bu arada W910 da çift hoparlör yok
 

smhbrdbk12

Üye
w595
 

Benzer Konular

hançer
Cevap
0
Görüntüleme
93
hançer
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
0
Görüntüleme
165
Cevap
16
Görüntüleme
870
DarkredBlue61


Üst Alt