arkadaşım se genellıkle kalıtelı urunler cıkarırdı eskıden,son zamanlarda hayal kırıklıgı yasadı arc harıc bence hıc bırındede dıle gelır bur satıs yakalıyamadı zaten akıllıtelefon pazarında bu modelınde fazla satmıyacagı kanısındayım o yuzdende guncelleme gelmesı dusuk bır ıhtımal zaten donanımı guncellemeye yetermı suphe konusu ki galaxy gio modelı 800mhz ıslemcı ıle 2.2 ıle gelıyor 2.3 olması kesın bıle degıl o ıslemcıyle dıyım sen anla..tavsıyem samsungların bu fıyat aralıgındakı telefonlarına bak galaxy mını yada gio 550 tl yada lg optumus me bunlar daha ıyı olacaktır senın ıcın.oyun konusunda da bır sıkıntı cekmezsın,sonra pişman olma.benden demesi