Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon Tavsiyesisony ericsson xperia arc mı nokia 701 mi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ERHAN58
Üye
Konu Sahibi
sony ericsson xperia arc mı nokia 701 mi
arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum
celatx
Üye
bu saatten sonra symbian alınmaz arc al keyfine bak
Nextman
Emekli Yönetici
yanlış hatırlamıyorsam mayıs haziran gibi yeni bir sürümü gelecek olan sony experia olcak çok övüyorlar.Bence sony alınabilir
ERHAN58
Üye
Konu Sahibi
symbian belle ile baya performanslı oldu nokia birde içinde 1ghz işlemcisi var hiç takılma vs gibi sorunlar olmuo çözünürlük açısından da nokia iyi gibi + 8 gb dahili hafızası var
AndroidOne
Üye
701 her türlü.
ERHAN58
Üye
Konu Sahibi
android işlemcili xperia ama bilmiyorum kararsız kaldım
fvb
Üye
Xperia arc android kullaniyo 701 den kat kat daha iyi..
ERHAN58
Üye
Konu Sahibi
tek o özellik olarak iyi tüm özellikler olarak baktığında da 701 kat kat iyi