Telefon Tavsiyesi sony ericsson xperia arc mı nokia 701 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ERHAN58

ERHAN58

Üye
    Konu Sahibi
sony ericsson xperia arc mı nokia 701 mi
arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum
 


celatx

celatx

Üye
bu saatten sonra symbian alınmaz arc al keyfine bak
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
yanlış hatırlamıyorsam mayıs haziran gibi yeni bir sürümü gelecek olan sony experia olcak çok övüyorlar.Bence sony alınabilir
 
ERHAN58

ERHAN58

Üye
    Konu Sahibi
symbian belle ile baya performanslı oldu nokia birde içinde 1ghz işlemcisi var hiç takılma vs gibi sorunlar olmuo çözünürlük açısından da nokia iyi gibi + 8 gb dahili hafızası var
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
701 her türlü.
 
ERHAN58

ERHAN58

Üye
    Konu Sahibi
android işlemcili xperia ama bilmiyorum kararsız kaldım
 

fvb

Üye
Xperia arc android kullaniyo 701 den kat kat daha iyi..
 
ERHAN58

ERHAN58

Üye
    Konu Sahibi
tek o özellik olarak iyi tüm özellikler olarak baktığında da 701 kat kat iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt