Sony Ericsson W800i

Sponsorlu Bağlantılar

abuvice

abuvice

Üye
İyi düşmüş bunların fiyatları he..
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
6154 K750 yazıyordu..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
615 yazmak istedin herhalde
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Walla cep telefonu böyle arkadaslar er veya geç hepsi düsüyor
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet 615 YTL demek istedim..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Valla ilk çıktığında alanlar deeli oluyorlardır sanırım ( Buna biz de giriyoruz )
 
CK1991

CK1991

Üye
bnım telefonum özellıklerıne kanmayın hiç memnun degilim

benım telefonum, özellıklerıne kanmayın hiç memnun degilim
 

YediTepe76

Üye
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Nov 20 2005, 12&#58;03 PM) [post=211416]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Merhaba arkadaslar düşündüm tasındım karar verdim w800&#39;i almaya telefon özellikleri ne baktım gerçektende güzel özellikleri mevcut telefonun tipide güzel geldi bana
Özellikleri:
Standart Gsm
Ağırlık (Gr) 99
Şebeke Frenkansı (Mhz) 900-1800-1900 Tri Band
Boyut ( En x Boy x Yükseklik ) mm 100 x 46 x 20.5
Konuşma Süresi ( Saat/En Fazla ) 9
Bekleme Süresi ( Saat/En Fazla ) 400
Telefon Hafızası 32 MB
Ekran Tipi 256K Renk, 176 x 220 Piksel TFT Ekran
İşletim Sistemi Sony Ericsson
Dahili Kamera Var (2 MP, 1632 x 1224 Piksel)
Pil Tipi (mAh) 900 Li-ion
Bas Konuş Yok
EDGE Yok
Wap Var
Titreşim Var
Handsfree Var
Infra Red Var
Dahili Modem Var
Java Var
Oyun Var
Polifonik Melodi Var
Mp3 Çalar Var
Radyo Var
Ses Kayıt Var
Ses ile Arama Var
GPRS Var
Bluetooth Var
MMS Var

Kullanan arkadasların veya bilgisi olan arkadasların yorumlarını rica ediyorum

[/b][/quote]bence harika bi tel çünkü kullanıyorum vevgerçektende şu an eşi ve benzeri yok tek kelimeyle mükemmel
 

aTTra

Üye
Bu yaz, Temmuz - Ağustos aylarında 600&#39;e kadar inecek benim tahminim. 2006&#39;nin sonunda ise 550 - 500 YTL civarı olacak. Aynı K700i gibi..
 
Dark saga

Dark saga

Üye
<div class='quotetop'>(CK1991 &#064; Jan 4 2006, 08&#58;25 PM) [post=244942]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bnım telefonum özellıklerıne kanmayın hiç memnun degilim

benım telefonum, özellıklerıne kanmayın hiç memnun degilim
[/b][/quote]
w800i si olupta memnun olmayan birini görmemiştim
 

Baracuda

Üye
Ne zaman düşer yaw bu w800i düşeceği yok yeni cep teller yolda gıg yok alette
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Ben dün telefonu elime aldım ve geri bıraktım , Salı Günü bekliyorum , W800i gelecek Salı günü , eğer fiyatta düşme olabilir umuduyla Salıyı bekliyorum
 

Baracuda

Üye
Yok düşmez w serileri gelmedikçe zor
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Bu telefon 900&#39;den 750ye kadar düştü bekleyin.. 600 olacak günlerde gelir elbet
 

aTTra

Üye
2 ay içinde 650 - 700 YTL olur..
 

Baracuda

Üye
Vay anam vay 2 aya kim öle kim kala
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
2 ay kim bekler yaw
 
Dark saga

Dark saga

Üye
w900i piyasada iice yayılınca düşer gibi bece w800i nin fiyatları 600-650 ciwarlarına
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
W900i&#39;nin çok çok büyük bir özelliği yok ki W800i&#39;ye nazaran , W900i çıkınca çoook uçuk bir indirime sebep olacağını sanmıyorum..
 
free

free

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Jan 16 2006, 11&#58;55 AM) [post=253510]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
W900i çıkınca çoook uçuk bir indirime sebep olacağını sanmıyorum..
[/b][/quote]
w800i sadece çıkalı baya olduğu için bir düşüş yaşar ama keskin bir düşüş olacağını bende sanmıyorum
çünkü çok iyi bir rakibi yokki zaten
 


Üst Alt