bende:)symbıan olsa super olur!!!
Gokhan43 Üye <div class='quotetop'>(van_hoijdonk @ Dec 22 2005, 10:55 PM) [post=234234]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Cepix senin telin fiyatı 750'ye düştü.. [/b][/quote] İyiki almamışım
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk @ Dec 22 2005, 10:55 PM) [post=234234]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Cepix senin telin fiyatı 750'ye düştü.. [/b][/quote] İyiki almamışım
Silinen Üye 153 Kapalı Hesap Konu Sahibi Bende öyle yaptım.. Er yada geç her teknolojik alet gün geçtikçe ucuzluyor...
aTTra Üye <div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Dec 25 2005, 12:15 AM) [post=236379]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> subatta duser!!!!700 olmasa bıle 750 kesın1!! [/b][/quote] E zaten şu anda 750 YTL.
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Dec 25 2005, 12:15 AM) [post=236379]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> subatta duser!!!!700 olmasa bıle 750 kesın1!! [/b][/quote] E zaten şu anda 750 YTL.
stormelf Üye 600 e o tlfunu almayanı doverler bence o kadar dusse direk alınır su ara 750 ama 700 e alınır bence yakında 600 e de yaza kadar dusmez bence
600 e o tlfunu almayanı doverler bence o kadar dusse direk alınır su ara 750 ama 700 e alınır bence yakında 600 e de yaza kadar dusmez bence
wolfram Üye bence d600 e göre burun farkıyla daha ii w800i. adamlar herşeyi koymuşlar telefona. kamerası zaten harika tavsiye ederim
bence d600 e göre burun farkıyla daha ii w800i. adamlar herşeyi koymuşlar telefona. kamerası zaten harika tavsiye ederim