Sony Ericsson W800i

Sponsorlu Bağlantılar

van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Hayır değil..


Yurda genpa vb firmalar gibi sokulan ithal edilen fakat garnatisi ...cel vs olan kvk-genpa olmayan garantili telefonlar...


Bunların türkiyede 1-2 servisleri var ve fiyatları her telde neredeyse 70-80 ytl daha ucuz genpaya göre..
 


Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Anladım...
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 2 2005, 05&#58;59 PM) [post=219995]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hayır değil..


Yurda genpa vb firmalar gibi sokulan ithal edilen fakat garnatisi ...cel vs olan kvk-genpa olmayan garantili telefonlar...


Bunların türkiyede 1-2 servisleri var ve fiyatları her telde neredeyse 70-80 ytl daha ucuz genpaya göre..
[/b][/quote]
Sağol , ben de anladım.
 

RockFord Fosgate

Üye
walla bunu ogrendıgım ıyı oldu&#33;&#33;&#33;&#33;
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
w800i aldım bugun gercekten de mükemmel ya
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Dec 3 2005, 02&#58;43 PM) [post=220848]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
w800i aldım bugun gercekten de mükemmel ya
[/b][/quote]


hayırlı olsun kankama ALLAH analı babalı büyütsün kulağında paralansın
 
katibim

katibim

Üye
hayırlı olsun sercan(cepix)kardeş,kaliteli bir seçim yapmışsın tebrikler
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Hayırlı olsun cepix
 

metintekin

Üye
Hayırlı olsun CePiX___ Kaça Aldın?
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
870 ytl..
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
o paraya n70 alırım daha iyi
 

metintekin

Üye
820 ytl ye internette satılıyodu.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
NeedLeFLuff herkezin zevki farklıdır ben n70&#39;de kullandım.Begenmedim yani ben almam o teli metintekin netten alısveris yapmam asla 5 fazla olsun temiz olsun
 

zoom

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Nov 22 2005, 04&#58;29 PM) [post=212896]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Valla dün rüyamda W800 aldım ve kasası siyahtı , dehşet bir görünüme sahipti , ama uyandığımda
[/b][/quote]

bende psp ile 6680 görmüştüm rüyamda bir arada süperdi evde 6680 buluyodum ama tabi uyanınca puff hepsi gitti bari 6680 kalsaydı
 

RockFord Fosgate

Üye
bende ruyamda manyak bı tel gordum 7 mp fılan nokia dı hem baya bı sevmıstım sonra uyandım:))))
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Cepix senin telin fiyatı 750&#39;ye düştü..
 

RockFord Fosgate

Üye
ewet alanlara yzık oldu 870lerden bırazdaha bekleseler 100mılyon ucuza alacaklardı ama oluyo ıste:((
 

fb_olgac

Üye
Ben bu tele para wermem ne olursa olsun çünkü JAVA
 


Üst Alt