Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sony Ericsson Live With Walkman Şarj Sorunu
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aslan3234
Üye
Konu Sahibi
Sony Ericsson Live With Walkman Şarj Sorunu
Sony ericsson live with walkman telefonumun şarjı %20 nin altındayken birden %1 e düşüyor. Bir türlü çare bulamadım. Bu sorunu nasıl halledebilirim?
gurcu_selim
Üye
Peki %20'ye gelene kadar ki şarj kullanımı nasıl.Ne kadar gidiyor şarj.Ve telefonda bataryayı harcayacak neler yapıyorsun
aslan3234
Üye
Konu Sahibi
ilginiz için teşekkürler. Sorun düzeldi.
gurcu_selim
Üye
Problem neymiş.Buraya yazarsanız aynı şey başına gelen arkadaşlarımız olursa burdan faydalanabilirler.