Sony Ericsson Live With Walkman Şarj Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aslan3234

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Live With Walkman Şarj Sorunu
Sony ericsson live with walkman telefonumun şarjı %20 nin altındayken birden %1 e düşüyor. Bir türlü çare bulamadım. Bu sorunu nasıl halledebilirim?
 


gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Peki %20'ye gelene kadar ki şarj kullanımı nasıl.Ne kadar gidiyor şarj.Ve telefonda bataryayı harcayacak neler yapıyorsun
 

aslan3234

Üye
    Konu Sahibi
ilginiz için teşekkürler. Sorun düzeldi.
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Problem neymiş.Buraya yazarsanız aynı şey başına gelen arkadaşlarımız olursa burdan faydalanabilirler.
 

SilverNitrate

Üye
Sony ericsson live with walkman telefonumun şarjı %20 nin altındayken birden %1 e düşüyor. Bir türlü çare bulamadım. Bu sorunu nasıl halledebilirim?


bataryanda problem.
teli nereden aldın?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt