sony ericson xperia x10 multitouch bugun yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tlp_53

tlp_53

Üye
    Konu Sahibi
sony ericson xperia x10 multitouch bugun yayınlandı
sony ericson xperia x10 multitouch bugun yayınlandı
 


zızzz

zızzz

Üye
2.2 yi mi diyorsun
 
tlp_53

tlp_53

Üye
    Konu Sahibi
2.1 için benim xperia x10 bilgisayara taktım bir kac denemeden sonra güncellendi. oyunlarda fotograflarda heryerde kullanabılırsın
 
zızzz

zızzz

Üye
ben de şimdi güncelledim.biraz zor oldu ama sadece multitouch ve postcard diye bi şey eklemişler. multitouch ı da çok kötü sony den daha güzelini bekliyordum açıkçası.
 
barca1899

barca1899

Üye
nasıl guncelledınız
 
zızzz

zızzz

Üye
Bilgisayarına PC Companion 2'yi yükle o zaten güncelleme varsa seni uyarıyor.onu takip et yeter.
 
barca1899

barca1899

Üye
yüklü zaten o ama en son sürüme zaten sahıpsınız dıyor
 
zızzz

zızzz

Üye
yazılım güncelleme kısmına sen yine tıkla
 
barca1899

barca1899

Üye
yazılım güncelleme kısmına sen yine tıkla

HERGÜN DENİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ..Sony Ericsson PC Companion 2.0 BU PROGRAM YUKLU KABLOYU TAKIP GÜNCELLESTIR DIYORUM EN SON SÜRÜM DİYOR
 
tlp_53

tlp_53

Üye
    Konu Sahibi
sen yinede yükle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt