Hayırlı olsun.
Konuyla alakası yok ama bir şey soracaktım . Konu açtım ama daha açılmadı. Önizleme falan bir şeyler diyor . 30 dakkayı geçti açalı .
Bir sorum var zaten burdan da cevaplayabilirsiniz.
Droidvpn yi biliyorsunuzdur. 100 mb bedava internet . Kullanmya başladığımda 08 kruş vardı hattımda bayadır kullanıyorum daha duruyor. O günden beri de tl yüklemedim hattıma . Şimdi sorum şu : Ben şimdi tl yüklesem , para kesilir mi ? Sanmıyorum ama yinede içime kurt düştü. Hattım vodafone. Lütfen Droidvpn yi kullanıp tl yükleyenlerden cevap bekliyorum . Para kesildi mi kesilmedi mi ?