Sonunda Yeni Telefonuma Kavuştum :d

Sponsorlu Bağlantılar

XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda Yeni Telefonuma Kavuştum :d
Arkadaşlar uzun zamandır uğraştığım ve kenara biriktirdiğim parayla yeni telefon aldım. LG G2 16gb lik modelini. Gerçi bunda eski telefonumun iadeside yardımcı oldu (Neo V -730tl ) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ali.clay ve Kayahan14


Invoke

Invoke

Üye
Hayırlı olsun, imzayı değiştirirsin artık :D
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
lg iyi seçim
 
Invoke

Invoke

Üye
Ahauhau :D İyi olmuş :D
 
muratcan1999

muratcan1999

Üye
Hayırlı olsun Güle güle kullan
 
enterneoll

enterneoll

Üye
16 gb olmasa iyi seçimmiş ama 16 gb olunca aklımda soru işareti olmuyor değil
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Hayırlı olsun :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan
 
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
hayırlı olsun :)
 

Vellet7

Üye
Hayırlı olsun.
Konuyla alakası yok ama bir şey soracaktım . Konu açtım ama daha açılmadı. Önizleme falan bir şeyler diyor . 30 dakkayı geçti açalı .
Bir sorum var zaten burdan da cevaplayabilirsiniz.
Droidvpn yi biliyorsunuzdur. 100 mb bedava internet . Kullanmya başladığımda 08 kruş vardı hattımda bayadır kullanıyorum daha duruyor. O günden beri de tl yüklemedim hattıma . Şimdi sorum şu : Ben şimdi tl yüklesem , para kesilir mi ? Sanmıyorum ama yinede içime kurt düştü. Hattım vodafone. Lütfen Droidvpn yi kullanıp tl yükleyenlerden cevap bekliyorum . Para kesildi mi kesilmedi mi ?
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun.
Konuyla alakası yok ama bir şey soracaktım . Konu açtım ama daha açılmadı. Önizleme falan bir şeyler diyor . 30 dakkayı geçti açalı .
Bir sorum var zaten burdan da cevaplayabilirsiniz.
Droidvpn yi biliyorsunuzdur. 100 mb bedava internet . Kullanmya başladığımda 08 kruş vardı hattımda bayadır kullanıyorum daha duruyor. O günden beri de tl yüklemedim hattıma . Şimdi sorum şu : Ben şimdi tl yüklesem , para kesilir mi ? Sanmıyorum ama yinede içime kurt düştü. Hattım vodafone. Lütfen Droidvpn yi kullanıp tl yükleyenlerden cevap bekliyorum . Para kesildi mi kesilmedi mi ?

tşkrler

öncelikle para kesileceğini sanmıyorum çünkü bn yaklaşık 1 yıldır handler yani kaçak net kullandım bi sorun çıkmadı bnde. ama bu hiç çıkmayacağı anlamına gelmez.
 

drake565

Üye
Hayırlı olsun
 
muratcan1999

muratcan1999

Üye
Kaçak net nasıl oluyor
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Lütfen buradan link vermeyin ceza alırsınız :oke:
 


Üst Alt