Sonunda Sparişi verdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sonunda Sparişi verdim
Çok uzun süredir almak için para biriktirdiğim Fender Marcus Miller Jazz Bass V'nin sparişini sonunda verdim.En geç 1 hafta içinde elime ulaşacak inşallah kırık çıkık olmaz da değiştirmek zorunda kalmam.Gitar bu ;



Gitarın tonları için gitarı kullanan ve isim sahibi olan Marcus Miller'den bir video paylaşayım ;




Şuan aşırı mutluyum elime geçene kadar nasıl bekleyeceğim bilemiyorum
 

Superfan

Üye
Cahilliğimin kusuruna bakma ama 6.000TL çok gibi Neyse hayırlı olsun.Aman dikkat et, kırma.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Fender iyidir Bende de Alexi 600 ve Gus 200 var




- - - Eklendi - - -

Benimkilerin videosuda bu

 
Tepkiler: kullanıcıadları

MrTech

Üye
Fender iyidir Bende de Alexi 600 ve Gus 200 var




- - - Eklendi - - -

Benimkilerin videosuda bu


Abi Senin Bandana N'oldu

- - - Eklendi - - -

Mert Abi Seni Ekleyemedim Abonne Oldum
 
    Konu Sahibi
Fender iyidir Bende de Alexi 600 ve Gus 200 var




- - - Eklendi - - -

Benimkilerin videosuda bu


Tabi benimki bas gitar seninki elektro böyle ufacık bir fark var


- - - Eklendi - - -

Cahilliğimin kusuruna bakma ama 6.000TL çok gibi Neyse hayırlı olsun.Aman dikkat et, kırma.

Artık bu gitar ömürlük.Ne kırması sırf bunun özel alan ayırdım çarpma düşürme falan olmasın diye Zaten bana göre alınabilecek en iyi bas gitar bu yüzden parasını hakediyor özellikle benim gibi durmadan slap ile çalan insanlar için.


- - - Eklendi - - -

Ayrıca çok uzun süredir para biriktiriyodum artık rahatım hiç yoktan aç gezmeyeceğim
 
Tepkiler: AndroidciMünir

Revengeful

Emekli Yönetici
6 yıldır elektro ve klasik çalıyorum. Belki bas çalmayada başlarım
 
    Konu Sahibi
6 yıldır elektro ve klasik çalıyorum. Belki bas çalmayada başlarım

Valla ben 8 yıldır bas gitar çalıyorum direk bas gitar ile başladım gitara.Biraz değişik oldu ama 5 yıl kadar önce klasik gitar öğrendim onada sırf bir ortamda gitar çalıyorum diyor ama bir klasik gitar çalamıyor demesinler diye başlamıştım sonra sevmeye başladım ama asıl enstrumanım bas gitar Şuan tek sorunum bas gitarı bilmeyen, gereksiz zanneden insanlara saatlerce tanıtmak oluyor
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben de elektro ile başladım. 1 yıl sonra falan elektro çalabiliyorsan nasıl klasik çalamıyorsun aynı şey dedi bazı bilmeyenler Sinirim bozuldu öğrendim ben de Bas gitar sevmiyorum Yani elektro gitarla solo atmak zevkli ama basla gaza getiren bir solo yapamazsın Ya da bilmiyorum yapabilir misin Ama elektro kadar olabileceğini sanmıyorum
 

pelın_

O parayla ne cicı papuclar alrdm ben kendıme warya of mert şaka biyana hayırlı olsun basnda paralansn
 
Tepkiler: AndroidciMünir ve Dede

Revengeful

Emekli Yönetici
Konuyu açan ve gitarı alan ben değilim. Ama adam 8 yıldır gitar çalıyorum diyor. Yani pro artık. 600 lük gitarları kullanacak değil ya ? Ben gitarlarım ve yardımcı aparatları için toplamda 20000 lirayı gözden çıkarmışımdır şimdiye kadar..
 
Tepkiler: kullanıcıadları
    Konu Sahibi

Ne sololar atılıyor bil bilsen Tabi bir elektro gitar kadar değil ama çoğu elektro gitaristten daha iyi solo atıyorum bas gitarla Banada klasik gitar bilmeden çalmıyor musun elektro gitarda 6 tel var daha kolay dimi, bunun klavyesi daha uzun daha zor dimi, 5 telli çalmak zor olmuyor mu, satanist mi olacaksın gibi bir sürü saçma soru gelmişti hala geliyor.Sırf susturmak için klasiğe başladım desem yeridir zaten parmaklarım açılmış olduğundan sağ el egzersizleri dışında hiç zorlanmadım.
 
    Konu Sahibi

İlk gitarım Yamaha RBX 170 malesef her ne kadar saklamak istesemde daha iyi bir model almak için satmak zorunda kalmıştım 600'lük gitarların anısı bende çok Bas gitarın fazla yardımcı aparat masrafı oluyor amfi, pedal/prosesör bunların hepsi zaten en fazla 1-2 kez alınan şeyler ve elektro'daki gibi çok çeşit ve çok pahalı değiller hatta ben pedalı yılda en fazla 1-2 kez kullanıyorum olmasa da olur. bir tek teller çok çabuk paslanıyor onlar çok tutuyorlar Ama güzel bir şey değiyor her türlü...


- - - Eklendi - - -

O parayla ne cicı papuclar alrdm ben kendıme warya of mert şaka biyana hayırlı olsun basnda paralansn

Dimi satıp pabuç alıyorum o zaman sanada 50-60 tane yollarım
 
    Konu Sahibi

Hocam bir süre sonra bu tarz yüksek fiyatlı modeller zorunlu oluyor.Çünkü ucuz modellerin tonları yetersiz olmaya başlıyor.Yeni başlayan biri için 600 TL'lik gitarlar bile çok iyi performans sağlarken benim bundan önce kullandığım 1.500 liralık gitar bana yetersiz gelmeye başlamıştı.Ayrıca bu gitarı alabilmek için hayatım boyunca biriktirmediğim kadar uzun süre para biriktirdim
 

Zaten bu işin uzun süre sevdalısısın sanırım.Sadece şaşırdım yoksa zevk meselesi laf yok ona zaten
Hayırlı olsun .Darısı benim başıma .1milyar biriktirebilsem bile şükretcem
 
    Konu Sahibi


Zaten bu işin uzun süre sevdalısısın sanırım.Sadece şaşırdım yoksa zevk meselesi laf yok ona zaten
Hayırlı olsun .Darısı benim başıma .1milyar biriktirebilsem bile şükretcem

teşekkürler.İyi para biriktiririm bu arada ailem bana bir şey almaz ben yaklaşık 11 yaşımdan beri para biriktiriyorum alınacaklar bitmiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...