Sonunda polis oluyorum :d

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu sene baraj puanlarını indirilerse bende gireceğim.
 

jejep

Üye
Hadi hayırlısı olsun
 
Hayırlı olsun..son zamanlarda üniversite dışında tercih edilen ilk meslek sanırım
 

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sıkıntısı yok bi kere nerdeyse istiyen herkez olabiliyor
 

DiaBLoS

Admin
Adına hayırlısı olsun dostum .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...