Invoke
Üye
Sagolun arkadaslar ya inanin wp'dan android'e geçmek sanki afrikadan gelip en guzel adalarda yasamak gibi bisey
O neydi ya oyle app guncellemeleri adam gibi gelmiyordu sistem bombos bir sistemdi kapali kutu gibi, Nokia kendi kendine biseyler yapiyor ama nafile gibi gorunuyor kisacasi baslikta dedigim gibi kurtuldum
FL Studio parali ya 15€ play store'da ya boyle beat yapma programida denebilir ama ucretsiz
Bu arada ilk defa android kullaniyorum, iPhone'da oldugu gibi jailbreak meseleleri var mi android'lerde de?
hani herseyi bedava alma gibi?
Sagolun arkadaslar ya inanin wp'dan android'e geçmek sanki afrikadan gelip en guzel adalarda yasamak gibi bisey
O neydi ya oyle app guncellemeleri adam gibi gelmiyordu sistem bombos bir sistemdi kapali kutu gibi, Nokia kendi kendine biseyler yapiyor ama nafile gibi gorunuyor kisacasi baslikta dedigim gibi kurtuldum
FL Studio parali ya 15€ play store'da ya boyle beat yapma programida denebilir ama ucretsiz
Bu arada ilk defa android kullaniyorum, iPhone'da oldugu gibi jailbreak meseleleri var mi android'lerde de?
hani herseyi bedava alma gibi?
arkadaşım yalnızdeğilsin ben de lumia 920 yi verip Xperia ion aldım ve çok memnunum, yok o oyun gelecek yok bu uygulama gelecek ne bu be, keşke symbiandan hemen sonra geçmişim androide, htc ye de hasta kaldım bu arada, güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Cok sagolun arkadaslar ya valla cok yardimci oldunuz android'e hep kotu dediler yavas dediler aslinda dusuk donanimli cihazlarda iyi performans sergiledigi soylenemez belki ama donanim guclu olsun, android ustunede yoktur diyelim o zaman
Ve HTC'de gerçekten telefon yapmis yani beats audio, htc zoe, sense arayuz, ultrapixel teknolojisi gerçekten çok hos.
- - - Eklendi - - -
Android surumu ayni degil ki benimkiyle, olur mu ki? :/
- - - Eklendi - - -
Nokia fotograf makineciligi isine girsin, kesin canon'u nikon'u oldurur
Ama WP ile daha çok yolu var
Bence HTC'nin Arayuzu Cok Guzel, Launcher Ile Kasmasin Bence
Android surumu ayni degil ki benimkiyle, olur mu ki? :/
Cok sagolun arkadaslar ya valla cok yardimci oldunuz android'e hep kotu dediler yavas dediler aslinda dusuk donanimli cihazlarda iyi performans sergiledigi soylenemez belki ama donanim guclu olsun, android ustunede yoktur diyelim o zaman
Ve HTC'de gerçekten telefon yapmis yani beats audio, htc zoe, sense arayuz, ultrapixel teknolojisi gerçekten çok hos.
- - - Eklendi - - -
Android surumu ayni degil ki benimkiyle, olur mu ki? :/
- - - Eklendi - - -
Nokia fotograf makineciligi isine girsin, kesin canon'u nikon'u oldurur
Ama WP ile daha çok yolu var
aynen nokia fotoğraf makinası üzerine üretim yapsın üstüne tanımam ama symbiana destek keserek sonrasın da windows phone gibi bir işletim sistemine geçerk kendini iyice batırıdı bugune kadar nokia ı hep saglamlıgı için alınmıştı ama artık herşey sağlamlık değil malesef c7 ile son nokia yı bırakarak HTC ONE X PLUS aldım bende dünya varmış dedim açıkcası nokiada symbianda yok şu uygulama çıkacakmı niye bizde yok bu oyun çıkacakmı bizde nie yok konuları okumaktan bıkmıştım ama artık htc ile android dünasonda resmen akarsudan okyanusa açılmış oldum ayriyeten Htc nn beats ve sense arayüzü süper kulaklıktan verdigi müzik kalitesini ben hiç bir telefonda görmedim hem yüksek ses hemde kaliteli ses .. mükemmel tek kelimeyle 4.2.2 ve sense5 arayüzü geldiğinde daha güzel olacak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?