Yardım Sonunda iphone 5 aldım

iTools kullan kafan rahat olur hemiToolstan jailbreak siz Ringtone u da değiştirebilirsin Hayırlı olsun çok güzel seçik fakat üzerine 2 model çıktı yeniside bu sene geliyor biraz beklemek daha güzel olurdu.
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar bu appstoreden uygulama indirip felan yükleyememmi acil yarın yola çıkıcammüzik indiremiyorum usb baglanmıyor+müzik programı yokmu indremiyorum bir sürü video programı indirdim :S anlamadımarkadaşlar gittim ara kablo aldım müziği i tunesden attım teşekkür ederim. Ama bu iphone da bi sıkıntı var galba ya sarj dun %100 du oynuyordum sabah %50 felandı birden %27 e dustu sonra kullandım az %16 felan düsürdüm sarja taktım %27 den sarj oldu ?
 
birsüree sonra geçer sarj herhalde batarya daha yeni olduğundandır ve appstoreden uygulama indirirsin
 

0MG90

Üye
Kablonun sorunu herhalde o
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
telefonu 2.el aldım dünde orjinal sarj aletiyle sarj etmeme ragmen aynı sorun devam etti. ?
 
telefonu 2.el aldım dünde orjinal sarj aletiyle sarj etmeme ragmen aynı sorun devam etti. ?
2. el aldıysan adam bataryayı bozmuş olabilir bnm kuzende de olmuştu 2.el alınca %30 oldumu tel kapanıyodu yeni batarya aldı geçti 20tl ye
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Hmm Eyw Telefoncuyla bir konusiyim + 7.1.1 yüklü jailbreak çıktımı nasıl yapılır faydaları nelerdir ?
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Telde sıkıntım yok zaten jilet gibi maşallah bi sıkıntısı yok itunesden müzik de attım kısayol yok benim canımı sıkan o illa ayarlara girip 3g ve hücresel veriyi ordan açmak gerekiyor kısayollar yok. Baska bilmem gereken bir şey varmı ufak ayrıntılar felan
 
yok kısa yol zaten alt tarafı yukarıya çekince 3g wifi ordan açılıyo ios7 nin en sevdiğim yanı ve jailbrek illa ne işe yarıyo diyeceksen telefonda sınırsız kişisellestirme yapmaya yarıyobir sorunun olursa yine sorarsın burdan ben veya @0MG90 cevap veriro benden daha çok biliyo bu işleri
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
3g yok orda ya sadece wifi var başka bilinmesi gereken bişey varmı batarya değişiyomu ya ?
 
3g yok orda ya sadece wifi var başka bilinmesi gereken bişey varmı batarya değişiyomu ya ?
değişiyo ama telefoncuya götürecen alttaki iki vidayı sökecek sonra bişey yapacak tel öyle açılacaktamamen söküyo teliaynn 3g yokmuş o zaman bn sürekli 3g açık geziyom
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Tamam yani bu sarj sorunu gider deme cünkü %50 ydi 10 saniye sonra bi baktım %27 e düşmüş