Sonunda Gio'mu root' ladım :)

dediğiniz gibi yaptım herşeyi superuser iconu da geldi ama dosyaları sd karta taşıma seçeneği aktif olmadı??????????????
onun için link 2sd gerkiyo ama tavsiye etmem bu forumda adb adında bi yöntem var onu kullan root gerektirmiyo
 
bişi sorcam bendede gio var.bende root yaptım.2.3.3 yüklü.ben tekrar 2.3.3 yüklersem root kalkarmı?(ben rootun kalkmasını istiyorum) yardımcı olursanız sevinirim
 
bişi sorcam bendede gio var.bende root yaptım.2.3.3 yüklü.ben tekrar 2.3.3 yüklersem root kalkarmı?(ben rootun kalkmasını istiyorum) yardımcı olursanız sevinirim
http://www.maxicep.com/android-genel-destek/samsung-gio-2-3-unroot-yapamayanlar-buraya-544850.html
bu uygulama aslında çok saçma root programı ama root ile çalışıyo nasıl root yapıcazki her neyse sen bu uygulamayı kur sonra çıkan kutuya allow de son olarak unroot simgesine tıkla
 

navti

Üye
hayırlı olsun
 
abi cok hoş yapmıssın eline sağlık.bn daha anlamadım da you tube de var mı bu dediklerin.bide telefon hafızası az ona bi cözüm var mı
 

admag



dostum bana yardım edermisin exper e7han kullanıyorum 4.1.1 root yapmam gerekiyor bilgisayardan çalışan programlar ve z4root benzeri programlar çalışmıyor 4.1.1 root diye arattığımda hep galaxy s3 note 2 ye uygun dosyalar çıkıyor yardım edermisin lütfen
 
Tepkiler: beyazxxx