Sonunda ben de iPhone 4lüyüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sonunda ben de iPhone 4lüyüm
Arkadaşlar merhaba ben de geçtim iPhone 4'e
 
hayırlı olsun dostum . hakkında bilgi verirmisin yani nereden aldığına kaça aldığına dayir
 
    Konu Sahibi
1.500 tlye aldım Hatay'dan Teşekkür ederim
 

MS1983

Üye
iphone 4 kullanmak ayrıcalıktır
 
içime dokunuyor yapmnayın gardaşlar bnmde olcak birgün inş
 
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar sim sorunu var ya bunlar niye böyle sim yeri yapıyolar Turkcell uğraşıyo şimdi
 
hacı paha etin yahnisi yenmez die bi laf var ya işte apple değilmi hep farklı olacak
 
    Konu Sahibi
Bi daha iphone'a dair bişe almayacam ürün sorunlu çıktı 1 hafta uğraştırdı beni Samsung Wave 2 aldım
 
nasıl bir sorun çıkardı acaba. bende düşünüyorum . geçen sene 3gs modası vardı bende turkcell 1680 tl istemişti. tabiki para yetmedi. şimdi iphone 1500 civarında ise 4 almayı istiyorum ama gene fazla para yok. neyse bu askerlik de bir bitsin tezkere mi alıp geliyim de, ondan sonra bişeyler düşünürüz ...
 
arkadaşlar bir arkadaş turkcellden kontratlı olarak iphone 4 aldı bende ondan peşin para 1600 tl ye aldım..cihaz sorunlu çıktı kutusundanda ben çıkarmıştım genpaya gönderdik değişim onaylandı stoklarında olmayan cihazı bekliyoruz..
 
vay arkadaş ! benim 3gs de çok şükür bir sorun yokta bende vodafoneden kontratlı almak istiyorum görüşlerini ? 65*24 lük paketten
 
    Konu Sahibi
iPhone yurtdışından geldiği için öyleymiş sim lock varmış 0 aldım şimdi sim unlocked ne güzel kullanıyorum
 
Adama sorunlu gelmiş 3GS kullanıyorum i4'e geçmeyi düşünmmüyorum vallahi..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...