Nazy
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yani benim şuan bir küfür etme hakkım var dimiBiri hesabına girip siteye küfür yazsa da maxipuan sıfırlama işlemini gerçekleştirsek , rahatlayacağız
ben neden göremiyorumNazy senden önde olan bi üye var Root admin 6502
evet gördüm 2. yimProfilini ziyaret ederek görebilirsin
öyle yapsam 2. olmayacaktım 25 inci falan olurdummadem bu kadar sevinecektin ...
dün ki önerimi kabul etseydin de
24 saat önce bu sevinci yaşasaydın olmaz mıydı?
Neyse ben oyumu sana verdim yarışmada belki birinci olur puanına puan katarsın...yok istemiyom artık.. şu an yarısını göndersen bile 1. olamıyorum ki..
Hakediyosun kardeşim inşallah senin gibi bir üyeye teslim ederimnazy kimse tahtta padişah olarak kalmaz
arkandan sağlam kişiler geliyor örneğin ben zuhahahahaa
Kontör talep edebilmek çok güzel bir artı ama...zor gibi görünüyorr..en yakın takipçisiyle 2500 den fazla fark var...
kontör de talep etmeyecek tahminimce..
Bizim maxipuan lar sayılmıyor, yani artsa da bir geçerliliği yok. Birkaç eklentiden sonra oraları tekrar gizlemek durumundaydık dikkat etmemişim dolayısı ile yönetici saymadan sıralama yapın, zaten sıralama sayfasında yöneticiler yoktur
Kontör talep edebilmek çok güzel bir artı ama...
bir paylaşım sitesinde paylaşımı karşılıklı yapmak
kendimi kötü hissetmemi sağlar....
zaten ben alacağımı fazlasıyla alıyorum..
böyle güzel dostlukları, soğuk internet aleminde bulabilmek çok zordur...
fakat maxicep farklıFarkı anlatmama gerek yok zaten anlıyorsunuzdur
inşallah bakalımseni geceçek biri geldi bir hafta müsade et
3 puanlı sistemde herşey olabilirinşallah bakalım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?