sonuda 6000 maxi puanım var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hayırlı uğurlu olsun nazy..
yarısını bana atarsan seni bu sıkıntıdan kurtarmış olurum..
 

FerreT

Üye
Nazy 3000 maxipuana 100 kontör kampanyasınımı bekliyorsun
 

Ozan

Admin
Yakacan bizi valla
 

kurt bey

Üye
yavaş ve emin adımlarla geliyorum peşinizden.
 

Nazy

Üye
    Konu Sahibi
Nazy 3000 maxipuana 100 kontör kampanyasınımı bekliyorsun
kesin benim yüzümden 3000 e indirmiyorlardır
yok yaw benim kontör sıkıntım olmuyor şükürler olsun
olan arkadaşlar varsa onlar daha rahat şekilde faaydalansın
 

omayra

Üye
İmrendirecek kadar şık duruyor Profilinde maxipuanlar
 
senin yüzünden 6000 e çıkmasın 100 kontor
 

iremm

Üye
waaaw bnm hiç bu kadar maxipuanım olmadı saka saka daha nice maxipuanlara
 

mservank

Üye
Hayırlı olsun.Madem kontör sıkıntın olmuyo bize at yönetime söyle canturgayla bana paylaştırsın.
 

Ozan

Admin
Biri hesabına girip siteye küfür yazsa da maxipuan sıfırlama işlemini gerçekleştirsek , rahatlayacağız
 

ouSahin

Üye
abi bu kadar maxipuana indire gandimi yapcan
 

leiche

Emekli Yönetici
nazy ula arkandan geliyorum. bikere 20 kontör aldık lazım oldu almasaydım seni yakalıyordum
bu arada şaka bi yana tebrikler kardesim
nice 6000 lere
insallah 60.000 oldugu günleride görürüz ama imkansız
 

kurt bey

Üye
Maxipuan: 6496
adını vermek istemediğim bir üyenin puanı alicim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...