Sonosmanl1 Farkı Ile Oyun Veya Uygulama Istek

Sponsorlu Bağlantılar

  • 30 Eylül 2013
  • 3395 Okunma
  • 55 Cevap

  1. 30 Eylül 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Merhaba Arkadaşlar

    Öncelikle 2 yıldır android dünyası içerisindeyim uygulama ve oyun istekleriniz karşısında yardımcı olabilmek adına elimden geleni yapmaya çalışacagım.

    Lütfen geç cevap verecek olursam az sabır göstermenizi temeni ederim.

    İyi forumlar.
     


    Yazan: SonOsmanL1

    Sponsorlu Bağlantılar
    soyupakhasan bunu beğendi.
  2. 30 Eylül 2013 #2

    istisna97

    istisna97

    Xperia x10 uygun oyun bulabilirsiniz beklerim ben şimdiden teşekkür
     
  3. 30 Eylül 2013 #3

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
  4. 1 Ekim 2013 #4

    orxan_92

    orxan_92
    merhaba,telefonum Huawei Ascend G510 ,bu telefonla real racing2-3,nfs hot pursuit,most wanted,fifa 12,asphalt7-8,modern combat4,wild blood,dead trigger ve s. HD oyunlari sorunsuz kasmadan oynadim ama fifa 14 yukledigimde oyun cok yavas geldi sanki kasiyor ama takilmalar olmuyor,bi zahmet telefonuma uygun fifa 14 link falan vere bilirmisin? veya sorunun ne oldugu biliyormusun? tesekkurler kardes
     
  5. 1 Ekim 2013 #5

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
  6. 1 Ekim 2013 #6

    orxan_92

    orxan_92
    Iki versuyonuda denedim sonuc ayni..ram yetmezligi ola bilirde ama mc4,rr3 gibi agir oyunlarda kasma yok neden?
     
  7. 1 Ekim 2013 #7

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
    Smart Ram Booster Pro v1.5 - Android Program


    RAM Booster nasıl çalışır


    Aracı

    İNFO
    Boyut : 0.97 mb / .apk
    Uyumluluk : Android 2.0.1 ve Üzeri
    Tarama :VirüsTotal / Temiz

    İNDİRME LİNK

    https://hotfile.com/dl/182890855/f3c821d/SmartRamBoosterPro1.5_.apk.html

    VİDEOLU TÜRKÇE ANLATIM

     
  8. 1 Ekim 2013 #8

    LG.G2.32GB

    LG.G2.32GB
    lg g2 için airbone 8
     
  9. 1 Ekim 2013 #9

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
    Asphalt 8: Airborne

    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Oyun açıklaması: Asfalt 8: Airborne:
    TEK LİNK İNDİR


    İyi forumlar...
     
    LG.G2.32GB bunu beğendi.
  10. 1 Ekim 2013 #10

    LG.G2.32GB

    LG.G2.32GB
    a
    adamsın
    ---
    airobone yi lg g2ime nasıl yüklerim daha önce hiç yüklemedim nasıl olucak ayrıntılı anlatırsan sevinirim
     
  11. 1 Ekim 2013 #11

    fegas159

    fegas159
    yaaa kardeşim bana htc wildfire için kasmıcak bikaç oyun versene can sıkıntısından patlıyom yaa
     
  12. 1 Ekim 2013 #12

    Lambritsche

    Lambritsche
    Galaxy ace icin real slenderman (istek konusu var) ve guzel.bir oyun onerebilirmisin korku olursa iyi olur
     
  13. 1 Ekim 2013 #13

    dinemo

    dinemo
    fifa 12 sony xperia miro uygun olan apk + data
    kolay gelsin şimdiden sağol
     
  14. 1 Ekim 2013 #14

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
    Deer hunter 2014

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >



    APK İNDİR

    Burning Wheels 3D Racing

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    APK İNDİR

    Ne tarz oyun isterseniz daha fazla yardımcı olma imkanım olabilir.

    İyi forumlar...


    ---

    FIFA 12

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    APK

    APK İNDİR

    SD DOSYASI


    SD İNDİR


    ---

    Dark Meadow: The Pact

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    APK

    İNDİR

    Android 2.3.3 and higher. Tegra

    İNDİR

    SD DOSYASI

    İNDİR

    İyi forumlar...
    ---

    http://www.maxicep.com/forum/konu/sonosmanl1-farki-ile-2013-hd-apk-sd-oyun-paylasimi.842904/

    Burada anlatımı yapmıştım :)
     
  15. 1 Ekim 2013 #15

    Bahoz47

    Bahoz47
    Jungle heat hilesi lütfen 1.3.1 versiyon
     
  16. 1 Ekim 2013 #16

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
  17. 2 Ekim 2013 #17

    Bahoz47

    Bahoz47
    Eski versiyon bu hocam?
    1.3.1 istemiştim
     
  18. 2 Ekim 2013 #18

    SonOsmanL1

    SonOsmanL1
    Versiyon bilgisi gözümden kaçmış en kisa zamanda araştırma yapacağım
     
    Bahoz47 bunu beğendi.
  19. 2 Ekim 2013 #19

    sinan berkan

    sinan berkan
    Merhabalar şebekeden dolayı gerekli olan fakat arayıp bulamadığım bi widget istiyorum. bu widgetin işlevi ise 2g ile 3g arasında geçiş yapmamı sağlamalı. yani 2g kullanırken widgete basıcam cihaz 3g ye geçicek. 3g kullanırken basıcam 2g ye geçicek. biraz karışık oldu galiba ama uzun zamandır aradığım fakat bulamadığım bi widget. 3g heryerde çekmediği için kopma yaptığından kopma konuşmalarımada yansıyor buna çözüm bulmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar.
     
    Bahoz47 bunu beğendi.
  20. 2 Ekim 2013 #20

    dinemo

    dinemo
    saol kardeş süpersin deniyorum hemen
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
21/07/2019 - 18:08